У соцмережах закликають бойкотувати Dove через «расистську» рекламу

В компанії запевняють, що користувачі неправильно зрозуміли перетворення чорношкірої жінки на білу

Джерело: Twitter

У соціальних медіа спалахнув протест проти компанії Dove, яка виробляє засоби гігієни, передає Reuters. Користувачів обурила розміщена у Facebook реклама компанії, де на картинках зображено, як темношкіра жінка, знімаючи із себе футболку, перетворюється на білу жінку.

На Dove, яка належить бренду Unilever, посипалися звинувачення в расизмі. Зокрема, користувачі нагадують, що реклама мила, в якій зображено, як чорношкірі люди відмиваються і стають білими, була дуже популярною наприкінці 19-го – на початку 20-го століття.

«Вже поговорила з адвокатом, щоб подати в суд на Dove, тому що я ніколи не перетворювалася на білу після використання їх продукції»

Dove видалила рекламу і вибачилася, зазначивши, що в компанії глибоко шкодують, якщо когось образили.

Далі в рекламі біла жінка перетворюється на азіатку, і в компанії пояснили, що таким чином хотіли показати різноманіття типів шкіри, для яких підходить гель для душу. «Але неправильно подали ідею», – зазначили в Dove.

Але вибачення не змогло зупинити потік онлайн-критики. У соцмережах закликають до бойкоту продуктів Dove. Історія вийшла за межі США і поширилася в європейські медіа.

Зокрема виникають питання, як реклама пройшла через затвердження керівництвом компанії і чи є вона показником ширшої проблеми расизму в маркетингу.

У Twitter шириться хештег #BoycottDove, який вже перекладено і на кілька європейських мов.

Dove уже не вперше має проблеми з расизмом у рекламі. В 2011 році розгорівся скандал навколо постера з рекламою засобу для пом’якшення шкіри, на якому «до використання» зображена темношкіра жінка, а «після використання» – біла.

У соцмережах закликають бойкотувати Dove через «расистську» рекламу

Нагадаємо, Audi оскандалилася в Китаї: реклама, де жінки порівнюються з автомобілями, шокувала користувачів.

Тим часом у Британії вирішили ввести жорсткі норми для реклами, заборонивши гендерні стереотипи. Усталені роками шаблони «жінка-кухня» і «чоловік-пиво» будуть переглядатися.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS