Жінка – не об'єкт і не домогосподарка: у Британії введуть жорсткі норми для реклами

Жінка – не об'єкт і не домогосподарка: у Британії введуть жорсткі норми для реклами

Усталені роками стереотипи «жінка-кухня» і «чоловік-пиво» будуть переглядатися

Жінка – не об'єкт і не домогосподарка: у Британії введуть жорсткі норми для реклами
Фото Shutterstock

Реклама, в якій просуваються гендерні стереотипи на зразок жінки, яка повинна прибрати за сімʼєю після вечері, чи чоловіка, якому не вдається робити хатні справи, незабаром буде заборонена відповідно до нових правил контролю за рекламою. Поки що у Великобританії. Про це розповідає The Telegraph.

Після розслідування, яке тривало цілий рік, Орган зі стандартів реклами (ASA) розробив ряд більш жорстких стандартів щодо реклами, в якій представлені «потенційно небезпечні» гендерні стереотипи.

З наступного року нові правила будуть використовуватися для заборони неприйнятних оголошень.

ASA дійшла висновку, що більш жорсткі правила необхідні, щоб уникати шкідливих стереотипів, які «можуть обмежувати вибір, устремління і можливості дітей, молоді та дорослих».

Жінка – не об'єкт і не домогосподарка: у Британії введуть жорсткі норми для реклами
Реклама знежиреного йогурту: «І не старайся. Худі виглядають краще».
фото Fashiony.ru

Суперечлива реклама від різних виробників, щодо якої лунають звинувачення в сексизмі чи расизмі, є прикладом роликів, які можуть бути заборонені згідно з новими стандартами.

Не всі гендерні особливості будуть під заборону. Скажімо, жінка, яка прибирає будинок – це допустимий контент. Але буде заборонено утвердження того, що виключно жінка несе відповідальність за безлад у домі. Те ж саме стосується сюжетів, де чоловік не може виконати хатню роботу чи доглядати за дитиною.

Жінка – не об'єкт і не домогосподарка: у Британії введуть жорсткі норми для реклами
«Тиждень без жінки»
фото fashiony.ru

Не допускатиметься реклама, де йдеться про те, що якась активність підходить дівчаткам і не підходить хлопчикам – і навпаки.

Минулого року в Британії шквал обурень викликав плакат компанії з виробництва біодобавок Protein World, на якому зображена струнка спортивна жінка і напис: «А ви підготували тіло для пляжу?» Понад 300 скарг отримала ASA на цю рекламу, однак не заборонила її через відсутність регулятивних норм.

Жінка – не домогосподарка: жорсткі норми для реклами введуть у Британії
фото Твіттер James Bryant @headprotagonist

Також надійшло чимало скарг на рекламу одного з брендів одягу, де хлопчик позиціонувався як майбутній академік, а дівчинка як майбутня «тусовщиця».

«Зображення, які посилюють застарілі та стереотипні погляди на гендерні ролі в суспільстві, грають свою роль в несправедливому поводженні з людьми», – зазначив виконавчий директор ASA Гай Паркер.

«Хоча реклама є лише одним з багатьох факторів, що сприяють гендерній нерівності, більш жорсткі стандарти реклами можуть зіграти важливу роль в боротьбі з нерівністю і покращенням умов життя для окремих осіб, економіки і суспільства в цілому».

Нагадаємо, автовиробник Audi отримав шквал критики у Китаї, яка суттєво загрожує рівню продажів, через рекламу, де жінка порівнюється із вживаним автомобілем.

Як повідомлялося, Reebok вирішив потролити Трампа за його недипломатичні коментарі щодо зовнішності Бріджит Макрон і зробив інфографіку на тему: «Коли жінці можна казати, що вона в чудовій формі».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло