У соцмережах закликають бойкотувати Dove через «расистську» рекламу
В компанії запевняють, що користувачі неправильно зрозуміли перетворення чорношкірої жінки на білу

У соціальних медіа спалахнув протест проти компанії Dove, яка виробляє засоби гігієни, передає Reuters. Користувачів обурила розміщена у Facebook реклама компанії, де на картинках зображено, як темношкіра жінка, знімаючи із себе футболку, перетворюється на білу жінку.
На Dove, яка належить бренду Unilever, посипалися звинувачення в расизмі. Зокрема, користувачі нагадують, що реклама мила, в якій зображено, як чорношкірі люди відмиваються і стають білими, була дуже популярною наприкінці 19-го – на початку 20-го століття.
«Вже поговорила з адвокатом, щоб подати в суд на Dove, тому що я ніколи не перетворювалася на білу після використання їх продукції»
Already talked to me lawyer to sue @Dove because I never turned white while using their product. #Boycottdove pic.twitter.com/n5FO7n674G
– Terri Sue (@TerriTravelz) 8 жовтня 2017 р.
Dove видалила рекламу і вибачилася, зазначивши, що в компанії глибоко шкодують, якщо когось образили.
Далі в рекламі біла жінка перетворюється на азіатку, і в компанії пояснили, що таким чином хотіли показати різноманіття типів шкіри, для яких підходить гель для душу. «Але неправильно подали ідею», – зазначили в Dove.
Але вибачення не змогло зупинити потік онлайн-критики. У соцмережах закликають до бойкоту продуктів Dove. Історія вийшла за межі США і поширилася в європейські медіа.
one of these is from 2017 right? they all look the same to me. #DoneWithDove #Boycottdove #DoveAd #dove pic.twitter.com/ozS3zjP1ZQ
– ari 💕 (@ariedward_o) 8 жовтня 2017 р.
Зокрема виникають питання, як реклама пройшла через затвердження керівництвом компанії і чи є вона показником ширшої проблеми расизму в маркетингу.
У Twitter шириться хештег #BoycottDove, який вже перекладено і на кілька європейських мов.
Dove уже не вперше має проблеми з расизмом у рекламі. В 2011 році розгорівся скандал навколо постера з рекламою засобу для пом’якшення шкіри, на якому «до використання» зображена темношкіра жінка, а «після використання» – біла.

Нагадаємо, Audi оскандалилася в Китаї: реклама, де жінки порівнюються з автомобілями, шокувала користувачів.
Тим часом у Британії вирішили ввести жорсткі норми для реклами, заборонивши гендерні стереотипи. Усталені роками шаблони «жінка-кухня» і «чоловік-пиво» будуть переглядатися.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].