У Мінінфраструктури поділилися планами на 2018 рік

У міністерстві планують додаткові потяги із Західної України до Польщі, Словаччини та Угорщини, новий автобан Чоп – Львів та зміни на ринку автобусних перевезень

фото Shutterstock

Основна увага у сфері будівництва нових магістралей 2018 року буде зосереджена у західних регіонах України, а Львів має закріпити статус головного пункту пропуску з України до Європи. Про це розповів міністр інфраструктури Володимира Омелян, повідомляє «Твоє місто».

«Цього року плануємо запустити додаткові потяги із Західної України до Польщі, Словаччини та Угорщини. Багато цих маршрутів пролягатимуть через Львів», – зазначив міністр.

Першочергові плани міністерства зосереджені на Польщі. Крім того, міністр озвучив бажання щодо запуску повноцінного потягу до Відня та інших міст, «але над цим треба серйозно працювати, бо інвестиції потрібні теж серйозні», – підкреслив він.

Крім того, міністерство планує продовжити роботу над новим транспортним коридором Go Highway, який поєднає Чорне і Балтійське моря та пролягатиме через Львів. За словами Омеляна, це має бути повністю європейський автобан – «якщо ми знайдемо необхідне фінансування і концесіонерів».

У кошторис 2018 року закладена підготовка проектної документації на новий автобан, який поєднає Чоп зі Львовом за зовсім іншим маршрутом та скоротить тривалість подорожі через Карпати на 2–2,5 години. Також планується упродовж двох років зробити технічно-економічне обґрунтування та почати пошук джерел фінансування. «Ще невідомо, чи це буде концесійний варіант, чи проект втілюватиметься на кредитні або ж державні кошти», – зазначив Омелян.

Також Мінінфраструктури цього року планує повністю завершити підготовку до тендера на будівництво концесійної дороги Львів – Краковець, для чого необхідно ухвалити певні зміни до законодавства, які вже зареєстровані в парламенті. Міністр висловив сподівання, що Рада підтримає ці зміни вже у першій половині цього року, після чого міністерство зможе перейти до тендерних процедур.

Водночас на ринку міжобласних перевезень також очікують змін: від появи нових іноземних компаній на ринку автобусних перевезень до ринкової конкуренції без обмежень з боку держави, яка залишить за собою регулювання у сфері якості, безпечності та логістики транспорту. Бізнес має самостійно вирішувати деталі щодо маршрутів та автостанцій.

Крім того, у планах міністерства побудова євроколії, яка проляже спершу до Львова, а потім до Києва та Одеси, запровадження електронного квитка у Львові, розвиток електричного транспорту міста, побудова другого «сухого порту» на Львівщині.

Читайте у матеріалі Mind про підсумки минулого року в транспортній галузі – «Інфраструктура надій і обіцянок: чим запам'ятається 2017 рік у транспортній галузі». 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS