У 2017 році через електронні сервіси пасажири придбали 41% залізничних квитків від загального продажу. Про це на своїй сторінці у Twitter повідомив в. о. голови «Укрзалізниці» Євген Кравцов.
«Загалом у минулому році через електронні канали було реалізовано майже 22 млн квитків, тоді як за 2016 рік – 16,7 млн (34% від загального продажу)», – повідомив він.
Через інтернет у 2017-му році пасажири купили майже на 6 млн квитків більше, ніж роком раніше. 41 % квитків від загального продажу було придбано через електронні сервіси. З 2008-го он-лайн оформлено майже 65 млн квитків. Для цього працює сервіс https://t.co/q1Bntj7y25. pic.twitter.com/fgg0sJWadY
– Євген Кравцов (@Kravtsov_e) 26 січня 2018 р.
Раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» тимчасово припиняє повернення квитків через інтернет. Це відбулося через масову купівлю квитків на одного вигаданого громадянина з дивним прізвищем у кожному вагоні. Пізніше в УЗ повідомили, що викрили пасажирів, які масово скуповували квитки он-лайн на період зимових свят. 19 січня цього року в «Укрзалізниці» повідомили про відновлення послуги повернення електронних квитків через інтернет.