Китайський торговий майданчик AliExpress відкриє сервіс групових покупок, пише видання «Коммерсант». Знижка при спільному придбанні може досягати 50% вартості товару, повідомили виданню представники компанії.
Для отримання групової знижки потрібно буде протягом доби знайти як мінімум ще одного покупця на той же товар. Якщо другий покупець протягом 24 годин не оформить покупку, то організатор угоди отримає гроші назад і його замовлення за спеціальною ціною буде скасовано, пояснили в компанії.
Групові знижки на першому етапі будуть доступні при купівлі електроніки, одягу й дитячих товарів – всього понад 700 найменувань. Протягом року планується розширити можливість групових знижок на більшість продуктів, що продаються на AliExpress і торговому майданчику Tmall.
Такий підхід дозволить залучити на майданчик нових користувачів і підвищити активність всередині соціальних платформ AliExpress, де користувачі зможуть координуватися з іншими покупцями для спільного шопінгу.
«Наші дослідження показують, що активність користувачів, які готові купувати разом, особливо висока перед великими розпродажами», – пояснив директор з розвитку бізнесу AliExpress у країнах СНД Марк Завадський.
Більше про те, що купують українці по інтернету за кордоном і чому AliExpress став лідером серед іноземних майданчиків – читайте в матеріалі Mind «Скільки витратили українці у 2017 році на закордонний онлайн-шопінг».