Facebook буде ранжирувати ЗМІ за рейтингом їх достовірності

Користувачі братимуть у цьому безпосередню участь, визначаючи ЗМІ, яким вони довіряють більше чи менше

фото pixabay.com

Засновник і гендиректор Facebook Марк Цукерберг розповів про те, що соцмережа почала впроваджувати нову систему, яка оцінює ЗМІ за рейтингом достовірності, передає BuzzFeed.

Представники Facebook заздалегідь зібрали дані про те, як користувачі відносяться до різних ЗМІ.

За словами Цукерберга, компанія зібрала дані про те, як споживачі сприймають новинні бренди, пропонуючи їм визначити, чи довіряють вони їм.

«Ми поміщаємо дані в систему, вона просуває або навпаки гальмує ті чи інші ЗМІ. Ми збираємося розширити інтенсивність цієї системи з плином часу», – сказав Цукерберг на зустрічі з групою керівників ЗМІ.

Зустріч відбулася в готелі Rosewood Sand Hill після того, як Цукерберг виступив з доповіддю на щорічній конференції розробників F8 у вівторок.

За інформацією видання, на зустрічі були представники BuzzFeed News, New York Times, CNN, Wall Street Journal, NBC, Daily Beast, Economist, HuffPost, Insider та інших ЗМІ.

Засновник найбільшої соцмережі світу сказав, що компанія інвестуватиме «мільярди» доларів у розробку штучного інтелекту і збільшення штату на десятки тисяч модераторів, щоб стримати навалу фейкових новин, пропаганду залякування та поляризації суспільства, щоб уникнути повторення поширення російської пропаганди, як це було під час виборів у 2016 році в США.

Цукерберг додав, що впроваджена соцмережею технологія штучного інтелекту вже дозволила десятки тисяч підозрілих акаунтів.

Нагадаємо, Цукерберг анонсував нову функцію в Facebook, яка дозволить «очистити історію».

Нагадаємо, Цукерберг дав свідчення в Конгресі США щодо скандалу з витоком даних у Facebook.

Facebook опинився в центрі скандалу наприкінці березня, коли стало відомо про витік даних 87 млн користувачів Facebook через фірму Cambridge Analytica, афілійовану з соцмережею. Як виявилося, ця компанія збирала інформацію про користувачів за допомогою опитувань, після чого продавала ці відомості стороннім організаціям.

Більше того, Cambridge Analytica співпрацювала з президентом США Дональдом Трампом під час передвиборної кампанії. Використовуючи накопичений масив даних, ця фірма оцінювала політичні уподобання виборців і «націлювала» на них рекламу за допомогою Facebook.

Facebook ввів функцію, де кожен користувач може дізнатися, чи передавалися його дані Cambridge Analytica.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS