Microsoft купила каліфорнійську компанію Semantic Machines, яка працює зі штучним інтелектом – розробляє системи, здатні сприймати людську мову й підтримувати бесіду. Про це йдеться в заяві Microsoft.
У компанії вважають, що технології штучного інтелекту (АІ) допоможуть голосовим помічникам та іншим розробкам не тільки виконувати команди, але й підтримувати бесіду та звучати більш реалістично, щоб у користувачів при спілкуванні з голосовими помічниками виникало відчуття спілкування з людьми, а не з системою.
Технології Semantic Machines дозволяють чат-ботам і голосовим помічникам точно відповідати на поставлені питання і передбачати, що користувач хоче запитати.
Проекти стартапу будуть використовуватися для розвитку голосового помічника Cortana і чат-ботів Azure Bot і Xiaoice.
Сума угоди не уточнюється.
Semantic Machines була створена в 2014 році, відтоді вона залучила понад $20 млн від інвесторів, серед яких General Catalyst і Bain Capital Ventures. Головний спеціаліст з технологій Semantic Machines – Ларрі Гіллік, який раніше займався розвитком Siri, голосового помічника Apple. Науковими розробками в Semantic Machines займаються також професор Каліфорнійського університету в Берклі Ден Кляйн і професор Стенфордського університету Персі Лян.
У Берклі, де знаходиться Semantic Machines, Microsoft планує організувати спеціальний центр для досліджень у галузі штучного інтелекту.
Нагадаємо: штучний інтелект від Google тепер може спілкуватися по телефону, як жива людина, й люди на іншому кінці лінії навіть не підозрюють, що говорять із роботом.