У Британії супермаркетам заборонять розміщувати солодощі біля каси

Влада планує серйозно взятися за шкідливі продукти і обмежити їх поширення та рекламу

фото Shutterstock

Супермаркети у Великобританії більше не зможуть розміщувати біля каси солодощі і влаштовувати акції для швидкого розпродажу шкідливої їжі на зразок «два за ціною одного», повідомляє The Telegraph.

На такі кроки британська влада йде в рамках боротьби з ожирінням населення. Крім того, в рекламі шкідливої їжі можуть заборонити або обмежити використання мультиплікаційних персонажів.

В рамках цієї ж програми планують у майбутньому ввести обмеження на продаж енергетиків і не продавати їх особам, молодшим 16 років.

Міністр охорони здоров'я Джеремі Хант, який є одним з авторів змін до законодавства, також пропонує, щоб з 2020 року реклама продуктів з високим вмістом цукру чи солі могла зʼявлятися на телебаченні тільки після 21.00.

Зазначається, що норми, згідно з якими заборонено рекламувати шкідливу їжу в дитячих програмах, у Великобританії вже діють. Але згідно з дослідженням, британські діти в 64% випадків дивляться по телевізору інші передачі, крім дитячих.

Відсоток першокласників, які страждають від ожиріння, зростає в країні вже другий рік поспіль. За даними на 2016-2017 роки, майже 10% дітей у віці 4-5 років мають зайву вагу.

Нагадаємо, Британія запровадила податок на цукор для боротьби з ожирінням серед підлітків.

Як повідомлялося, у Німеччині лікарі вимагають заборонити рекламу продуктів, що містять цукор.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS