У Британії супермаркетам заборонять розміщувати солодощі біля каси
Влада планує серйозно взятися за шкідливі продукти і обмежити їх поширення та рекламу

Супермаркети у Великобританії більше не зможуть розміщувати біля каси солодощі і влаштовувати акції для швидкого розпродажу шкідливої їжі на зразок «два за ціною одного», повідомляє The Telegraph.
На такі кроки британська влада йде в рамках боротьби з ожирінням населення. Крім того, в рекламі шкідливої їжі можуть заборонити або обмежити використання мультиплікаційних персонажів.
В рамках цієї ж програми планують у майбутньому ввести обмеження на продаж енергетиків і не продавати їх особам, молодшим 16 років.
Міністр охорони здоров'я Джеремі Хант, який є одним з авторів змін до законодавства, також пропонує, щоб з 2020 року реклама продуктів з високим вмістом цукру чи солі могла зʼявлятися на телебаченні тільки після 21.00.
Зазначається, що норми, згідно з якими заборонено рекламувати шкідливу їжу в дитячих програмах, у Великобританії вже діють. Але згідно з дослідженням, британські діти в 64% випадків дивляться по телевізору інші передачі, крім дитячих.
Відсоток першокласників, які страждають від ожиріння, зростає в країні вже другий рік поспіль. За даними на 2016-2017 роки, майже 10% дітей у віці 4-5 років мають зайву вагу.
Нагадаємо, Британія запровадила податок на цукор для боротьби з ожирінням серед підлітків.
Як повідомлялося, у Німеччині лікарі вимагають заборонити рекламу продуктів, що містять цукор.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].