ДФС запровадила пілотну систему «Електронний чек»

Система може бути встановлена на ПК, планшет чи смартфон

Фото: Shutterstock

Державна фіскальна служба України (ДФС) запровадила пілотний проект електронної системи – «Електронний чек» – для якісно нових перетворень у ланці «підприємець – споживач», йдеться у повідомленні на сайті відомства.

Як зазначається, сутність новітньої моделі полягає у впровадженні альтернативного технологічного рішення для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі без застосування традиційних реєстраторів розрахункових операцій (РРО) – касових апаратів.

«Застосування такої моделі на практиці позбавляє необхідності купувати традиційний касовий апарат, а відтак друкувати паперові чеки», – йдеться у повідомленні.

Так, система може бути встановлена на будь-який пристрій – персональний комп’ютер, планшет чи смартфон.
Крім того, вона доступна, безкоштовна та може бути інтегрована з іншими системами ДФС і бухгалтерськими програмами, має найвищий ступінь захисту і працює 24 години на добу та 7 днів на тиждень.

Водночас фіскальний чек громадяни зможуть перевірити у відкритій частині Електронного кабінету (електронного сервісу ДФС, розміщеного на офіційному веб-сайті контролюючого органу). 

«Система «Електронний чек» – не тільки зручна і економна для підприємців, але й дозволить підвищити ефективність контролю за розрахунковими операціями та оперативно виявляти факти порушень при здійсненні таких операцій, а також зменшить обсяги тіньового обігу товарів, зокрема підакцизних», – підкреслюють у відомстві.

Нагадаємо, у червні 2018 року Кабінет міністрів ухвалив пілотний проект реєстрації та експлуатації касових апаратів та спрощення їхнього використання. Скоро як касовий апарат можна буде використовувати смартфон або планшет.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS