Рекламодавці віддали Google та Яндекс минулого року 3,124 млрд грн, а обсяг ринку пошукової реклами за перше півріччя 2018 року досяг 2,611 млрд грн, повідомляє кореспондент Mind.
Про це повідомили на прес-конференції в УНІАН представники Комітету Інтернет Асоціація України (ІнАУ) з питань інтернет-реклами спільно з SimilarWeb.
Комітету ІнАУ вперше вдалося підрахувати дані про цей ринок інструментальними методами на основі методики оцінки обсягів пошукової реклами в Україні, яку розробила асоціація.
За даними дослідження, рекламні кошти, спрямовані на споживача з України через інтернет, наближуються до обсягів телевізійної реклами.
Обсяг пошукової реклами в Україні – це кошти рекламодавців, витрачені на розміщення реклами в пошукових системах для інтернет-користувачів з України.
Дослідження виконано інструментальними методами: за допомогою експертів ізраїльського офісу SimilarWeb, яким вдалося отримати дані про кількість переходів з пошукової реклами від українських користувачів, та за даними рекламних агентств, що працюють на цьому ринку, вдалося оцінити обсяг ринку.
Раніше ІнАУ повідомляло, що за січень – червень цього року ринок медійної інтернет-реклами в Україні склав 1,094 млрд грн. Цей показник на 32% більший порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Як писав Mind, Яндекс у травні минулого року офіційно повідомив, що припиняє виконання своїх фінзобов'язань. Так, пошукова мережа потрапила до переліку юридичних осіб, щодо яких вводяться санкції, під п. 276 додатку №2 до рішення РНБО від 28 квітня 2017 року.