Обсяг ринку пошукової реклами протягом 2017 року склав понад 3 млрд грн
Рекламодавці у першому півріччі 2018 року віддали Google 2,611 млрд грн

Рекламодавці віддали Google та Яндекс минулого року 3,124 млрд грн, а обсяг ринку пошукової реклами за перше півріччя 2018 року досяг 2,611 млрд грн, повідомляє кореспондент Mind.
Про це повідомили на прес-конференції в УНІАН представники Комітету Інтернет Асоціація України (ІнАУ) з питань інтернет-реклами спільно з SimilarWeb.
Комітету ІнАУ вперше вдалося підрахувати дані про цей ринок інструментальними методами на основі методики оцінки обсягів пошукової реклами в Україні, яку розробила асоціація.
За даними дослідження, рекламні кошти, спрямовані на споживача з України через інтернет, наближуються до обсягів телевізійної реклами.
Обсяг пошукової реклами в Україні – це кошти рекламодавців, витрачені на розміщення реклами в пошукових системах для інтернет-користувачів з України.
Дослідження виконано інструментальними методами: за допомогою експертів ізраїльського офісу SimilarWeb, яким вдалося отримати дані про кількість переходів з пошукової реклами від українських користувачів, та за даними рекламних агентств, що працюють на цьому ринку, вдалося оцінити обсяг ринку.
Раніше ІнАУ повідомляло, що за січень – червень цього року ринок медійної інтернет-реклами в Україні склав 1,094 млрд грн. Цей показник на 32% більший порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Як писав Mind, Яндекс у травні минулого року офіційно повідомив, що припиняє виконання своїх фінзобов'язань. Так, пошукова мережа потрапила до переліку юридичних осіб, щодо яких вводяться санкції, під п. 276 додатку №2 до рішення РНБО від 28 квітня 2017 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].