Dolce & Gabbana бойкотують у Китаї через звинувачення в расизмі

Компанія зняла відеоролик, де китайська модель безуспішно намагається їсти спагеті паличками

скрін-шот

Італійський люксовий бренд Dolce & Gabbana опинився в центрі скандалу в Китаї: компанію звинуватили в расизмі й сексизмі.

У відеоролику, який зняла D&G, китайська модель намагається з великими зусиллями їсти італійські страви – паличками піцу, спагеті і каннолі.

Скандал розгорівся з іще більшою силою після того, як в акаунті Стефано Габбана в Instagram та на офіційному акаунті D&G зʼявилися повідомлення, в яких Габбана пише, що відеоролики були запущені в оборот за його прямою вказівкою. Пізніше в компанії вибачилися і сказали, що їхні акаунти зламали.

Тисячі видів товарів D&G масово вилучаються з найбільших інтернет-магазинів, включаючи Taobao, Tmall, Jingdong Mall, Suning Tesco, Secoo і Yoox Net-a-Porter – найбільшого в світі онлайн-рітейлера люксових товарів. Також компанія була змушена скасувати свій показ мод у Шанхаї, запланований на цю середу.

Нагадаємо, у червні мережу кав’ярень Starbucks звинуватили в расизмі. Через масштабний скандал і подальший бойкот глава компанії змушений був подати у відставку.

Також до числа тих, хто погано продумав свою рекламу, потрапила і компанія Dove – її картинки  про те, як темношкіра жінка, знімаючи із себе футболку, перетворюється на білу жінку, викликали шквал звинувачень у расизмі.

Але ніщо не зрівняється з факапом від Audi, яка запустила на китайський ринок рекламу, в якій наречену порівняли з вживаним автомобілем.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS