Dolce & Gabbana бойкотують у Китаї через звинувачення в расизмі
Компанія зняла відеоролик, де китайська модель безуспішно намагається їсти спагеті паличками

Італійський люксовий бренд Dolce & Gabbana опинився в центрі скандалу в Китаї: компанію звинуватили в расизмі й сексизмі.
У відеоролику, який зняла D&G, китайська модель намагається з великими зусиллями їсти італійські страви – паличками піцу, спагеті і каннолі.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Скандал розгорівся з іще більшою силою після того, як в акаунті Стефано Габбана в Instagram та на офіційному акаунті D&G зʼявилися повідомлення, в яких Габбана пише, що відеоролики були запущені в оборот за його прямою вказівкою. Пізніше в компанії вибачилися і сказали, що їхні акаунти зламали.
Тисячі видів товарів D&G масово вилучаються з найбільших інтернет-магазинів, включаючи Taobao, Tmall, Jingdong Mall, Suning Tesco, Secoo і Yoox Net-a-Porter – найбільшого в світі онлайн-рітейлера люксових товарів. Також компанія була змушена скасувати свій показ мод у Шанхаї, запланований на цю середу.
Нагадаємо, у червні мережу кав’ярень Starbucks звинуватили в расизмі. Через масштабний скандал і подальший бойкот глава компанії змушений був подати у відставку.
Також до числа тих, хто погано продумав свою рекламу, потрапила і компанія Dove – її картинки про те, як темношкіра жінка, знімаючи із себе футболку, перетворюється на білу жінку, викликали шквал звинувачень у расизмі.
Але ніщо не зрівняється з факапом від Audi, яка запустила на китайський ринок рекламу, в якій наречену порівняли з вживаним автомобілем.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.