Після того, як McDonald’s втратив свою торгову марку Big Mac в ЄС на початку року, її конкурент Burger King не втрачав часу, щоб «відкусити собі ласий шматок» у найбільшої в світі мережі бургерів. Про це повідомляє The Guardian.
Шведська Burger King запустила 31 січня в своєму ресторані у Стокгольмі нові лінійку бургерів під назвою «не Big Mac», серед яких «як Big Mac, тільки насправді великий», «як Big Mac, але приготований на грилі», «що завгодно, але не Big Mac» та інші.
Burger King випустила також жартівливе відео, як клієнти замовлять собі нові бургери.
Генеральний директор Burger King заявив, що сам факт програшу McDonald’s такому «маленькому гравцеві» є смішним, і його компанія не змогла з цього не скористатись.
Нагадаємо: нещодавно одна з найбільших у світі мереж ресторанів швидкого харчування McDonald`s втратила у суді своє ексклюзивне право на товарний знак Big Mac, програвши справу проти свого ірландського конкурента, мережі Supermac’s.