McDonald's програла битву за торгову марку Big Mac у ЄС
Управління з інтелектуальної власності ЄС вирішило, що компанія не використовує цей торговий знак

Одна з найбільших у світі мереж ресторанів швидкого харчування McDonald`s втратила у суді своє ексклюзивне право на товарний знак Big Mac. Про це повідомляє Fox News.
Американська компанія прогорала справу проти свого ірландського конкурента, мережі Supermac’s. Результат судового процесу означає, що відтепер Supermac`s матиме право розширювати свою мережу на усій території Великобританії та що McDonald`s втратила своє ексклюзивне право на торгову марку Big Mac у країнах ЄС.
«Коли ми починали цю битву, ми знали, що це нагадуватиме сценарій «Давид проти Голіафа», але лише тому, що у McDonald`s глибокі кишені порівняно з нами, але це не значить, що ми не боротимемось за наші права», – заявив власник Supermac`s Пет МакДонах.
Позов став результатом наростання напруги між двома мережами після того, як McDonald`s здійснила спроби завадити своєму конкуренту розширити мережу ресторанів швидкого харчування по усій території ЄС. Представники американської компанії пояснювали це тим, що клієнти почнуть плутати назву Supermac`s з культовим бургером Big Mac.
Supermac`s називає юридичну тактику McDonald`s «знущанням над товарними знаками», оскільки американська компанія реєструє фірмові найменування та «зберігає їх у валізі війни, щоб використовувати проти конкурентів» у майбутньому.
Рішення, яке було прийняте на користь Supermac`s Управлінням з інтелектуальної власності ЄС, було обґрунтоване тим, що американська компанія не надала докази дійсного використання товарного знаку Big Mac. Телеканал зазначає, що управління, вочевидь, не врахувало використання Big Mac в назві бургеру достатнім доказом у справі.
Цікаво, що судове рішення також надає Supermac`s право використовувати товарний знак Big Mac на будь-яких своїх продуктах харчування.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].