Мобільний підрозділ південнокорейського виробника електроніки LG Electronics і далі випускатиме смарфони, незважаючи на значні й тривалі збитки. Компанія не має наміру відмовлятися від цього бізнесу, оскільки впроваджує смартфони в свою екосистему «розумних» речей. Про це заявив глава компанії Цяо Цзіньцзінь, передає DailyComm з посиланням на портал Gizchina.
«Серед продукції LG є обладнання для автомобілів і побутова техніка, якими можна керувати за допомогою смартфонів, тому ми не розглядаємо можливість виходу з смартфонного бізнесу», – повідомив Цяо Цзіньцзінь.
За його словами, мобільні телефони будуть і далі грати важливу роль в екосистемі Інтернету речей, яку розвиває LG.
Південнокорейський виробник вже другий рік поспіль проводить реструктуризацію в мобільному підрозділі, і вона може тривати до 2020 року, зазначив глава компанії.
Телефонний бізнес LG залишається збитковим вже 15 кварталів підряд. У четвертому кварталі 2018 року в мобільному підрозділі LG продажі скоротилися на 42% порівняно з аналогічним періодом 2017-го – до $1,5 млрд.
У південнокорейській корпорації погано продаються смартфони, тому їй доводиться багато грошей вкладати в рекламу і маркетинг. LG сподівається виправити ситуацію за рахунок флагманських пристроїв з підтримкою мереж п'ятого покоління (5G).
Нагадаємо, кілька днів тому LG прозвітувала про найповільніше зростання прибутку за останні два роки.
Восени LG представила проморолик смартфона з п'ятьма камерами.
При цьому одразу дві моделі виробника потрапили в ТОП-5 найгірших смартфонів року.