Оплатити проїзд в будь-якому комунальному громадському транспорті Києва можна за допомогою єдиного квитка, транспортної картки Kyiv Smart Card, Картки киянина, паперового квитка з QR кодом або QR кодом, згенерованим у кабінеті киянина, а для здійснення оплати у салоні наземного транспорту потрібно піднести картку або квиток до валідатора, а в метрополітені – до зчитувального пристрою на турнікеті.
Про це повідомляє сайт Київської міської державної адміністрації (КМДА) із посиланням на директора Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрія Назарова.
«Станом на 13 лютого 2019 року весь наземний муніципальний транспорт уже обладнано бортовими комп’ютерами та валідаторами. Валідаторами обладнано 1326 одиниць наземного транспорту. У 68 вестибюлях київського метрополітену модернізовано 76 турнікетів – вони позначені надписом Kyiv Smart Card. Згодом до сплати проїзду ми плануємо під’єднати й розрахунок банківською карткою», – зазначив Назаров.
Як Назаров написав на своїй сторінці Facebook, вже розпочато продаж і поповнення транспортних карт на станціях метро «Хрещатик», «Театральна», «Майдан Незалежності», «Академмістечко», «Лісова», «Арсенальна», «Теремок», «Видубичі», «Сирець» і «Почайна».
«Найближчим часом придбати та поповнити транспортну картку буде можливо в терміналах самообслуговування, розташованих у всіх вестибюлях КП «Київський метрополітен» та станціях швидкісного трамваю, касах Т-кіосків, окремо поповнити – в мобільному додатку Kyiv Smart City, терміналах 2click, на сайтах iPay та Portmone», – написав він.
Сьогодні відповів на запитання журналістів про стан впровадження е-квитка в місті Києві. Єдиний електронний квиток...
Опубликовано Юрием Назаровым Среда, 13 февраля 2019 г.
За його словами, згодом до сплати проїзду планується під’єднати й розрахунок банківською карткою.
«А от пільгові категорії мають оформити «Муніципальну «Картку Киянина». Для цього потрібно подати заявку до банку учасника проекту – АТ «Ощадбанк» і надати пакет документів: паспорт, ідентифікаційний код, документи, що підтверджують право на отримання картки, документ про надання пільг (за наявності)», – пояснив він.
Крім того, Назаров навів статистичні дані за лютий 2019 року, – «кількість пільгових перевезень становить майже 1,7 млн. Кількість платних перевезень – більше 7 000».
За його словами, дослідну експлуатацію е-квитка планується закінчити восени цього року, а розпочати запуск е-квитка у маршрутках – після закінчення дослідної експлуатації системи в муніципальному транспорті.
Так, у столиці триває дослідна експлуатація єдиного електронного квитка.
Нагадаємо: за інформацією КМДА запуск продажу єдиного е-квитка для громадського транспорту в Києві перенесли на 2019 рік.
Як писав Mind, днями Mastercard і Ощадбанк запустили безконтактну оплату проїзду у київській міській електричці. Пасажири можуть сплатити за проїзд в один дотик – карткою будь-якого банку з різними платіжними системами.
Про те, чи встигне транспортне сполучення за будівельним бумом, читайте у матеріалі Mind «Вузьке горлечко: як дістатися Києва з приміських новобудов».
У той же час, про актуальну ситуацію з міською електричкою – у матеріалі Mind «Розімкнути кільце: чому Київська міська електричка не виправдала сподівань».