Mastercard і Ощадбанк запустили безконтактну оплату проїзду у київській міській електричці
Пасажири можуть сплатити за проїзд в один дотик – карткою будь-якого банку з різними платіжними системами

Відтепер розрахуватись за проїзд у міській електричці Києва можна ще швидше та зручніше – за допомогою технології безконтактної оплати. Про це повідомила прес-служба «Ощадбанку».
Пасажири київської міської електрички, що проходить кільцем Київського залізничного вузла, зможуть сплатити за проїзд в один дотик. На 11 станціях оснащено 16 турнікетів технологією безконтактної оплати за проїзд платіжною карткою будь-якого банку різних платіжних систем, платіжним пристроєм з технологією NFC та карткою киянина.
Технологія працює на станціях Дарниця, Лівобережна, Троєщина-2, Почайна, Вишгородська, Сирець, Борщагівка, Караваєві Дачі, Київ-Пасажирський, Видубичі та Лівий Берег. Усього в рамках проекту планують встановити 24 турнікети, які зроблять безконтактну оплату доступною на всіх станціях міської електрички.
Проект реалізовано в партнерстві Mastercard та Ощадбанку за підтримки Київської міської державної адміністрації та КП «Київпастранс».
Для оплати проїзду в міській електричці достатньо лише піднести картку чи платіжний пристрій до зчитувального пристрою на турнікеті.
«Київ іще у 2015 році став одним із перших міст у світі, де за проїзд у метро можна розрахуватись безконтактною карткою просто на турнікеті. Інноваційна технологія швидко здобула популярність серед пасажирів, і сьогодні вже понад 150 тисяч оплат у метро щодня – безконтактні. Разом із партнерами ми запускаємо рішення для безконтактних оплат проїзду в міській електричці, аби зробити Київ ще більш комфортним для мешканців та гостей міста, а також наблизити нашу столицю до передового smart city», – зазначила Інга Андреєва, генеральний директор Mastercard в Україні.
Додамо, що Mastercard спільно з Ощадбанком реалізував проекти безконтактної оплати проїзду в київському метрополітені та фунікулері, автобусах Мукачева, трамваях Києва та Львова.
«Київ – місто, з якого три з половиною роки тому розпочалась історія впровадження Ощадбанком та Mastercard безконтактної оплати проїзду в громадському транспорті України. Першим було метро, потім – фунікулер та швидкісний трамвай. Протягом цього часу зручні та швидкі розрахунки платіжними картками та смартфонами стали звичними для багатьох пасажирів, а сама технологія безконтактної оплати проїзду – однією з важливих складових «розумного» міста. Тож ми разом з партнерами розширюємо мережу використання транспортного рішення і в інших видах транспорту, зокрема в київській міській електричці», – зауважив Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку.
Раніше Mind публікував матеріал – Розімкнути кільце: чому Київська міська електричка не виправдала сподівань.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].