Глобальний ринок електронної комерції виріс в минулому році на 13%, його оборот склав $29 трлн. Про це в п'ятницю повідомили експерти Конференції ООН з торгівлі і розвитку (ЮНКТАД), інформує Центр новин ООН.
Кількість онлайн-покупців, відповідно, теж зросла: їх стало на 12% більше. 1,3 мільярда людей – чверть населення планети – здійснюють покупки в мережі.
Більшість інтернет-споживачів купує товари і послуги в межах своїх країн. Однак частка тих, хто замовляє продукцію з-за кордону, зросла до 21% – в основному за рахунок покупців в Сполучених Штатах.
В результаті обсяг міжнародної електронної торгівлі за схемою «бізнес для споживача» (B2C) збільшився на 4% і досяг $412 млрд, йдется в докладі.
«Нові показники свідчать про те, що електронна комерція створює масу можливостей, – сказав глава ЮНКТАД Мукіша Кітуї. – Але, якщо говорити про розвиток, то питання полягає в тому, чи готові підприємства в країнах, що розвиваються, скористатися цими можливостями».
Список світових лідерів електронної торгівлі за останні кілька років практично не змінився. Перші три позиції, як і раніше, займають США, Японія і Китай. У десятку «гігантів» інтернет-комерції також входять Німеччина, Південна Корея, Великобританія, Франція, Канада, Індія та Італія.
В листопаді минулого року Google провів дослідження і зʼясував, що 30% покупок одягу і взуття було зроблено в інтернеті.
Детальніше про електронну комерцію – в матеріалі Mind «Як вести бізнес в Україні через Amazon».