Facebook запускає розділ новин і пропонує мільйони доларів інформагентствам за участь

Запуск розділу новин може відбутися вже восени

фото Shutterstock

Соцмережа Facebook запропонувала кільком американським ЗМІ угоду, за якою вона щороку буде їм виплачувати по $3 млн в обмін на розміщення їх новин у новому розділі соцмережі, повідомляє The Wall Street Journal, на яку посилається Forbes.

Серед інформагентств отримали пропозицію – ABC News, The Washington Post, Bloomberg. За словами джерел, Facebook дозволить ЗМІ вибирати спосіб розміщення матеріалів: це може бути публікація в соцмережі всього тексту або ж тільки заголовка з посиланням на сайт видання. Поки що невідомо, чи погодилися будь-які ЗМІ на пропозицію компанії.

Новинна вкладка Facebook знаходиться на стадії розробки, але відомо, що вона буде відокремлена від розділу, де публікуються історії з регіональних ЗМІ. Соцмережа також планує збирати відгуки від представників ЗМІ, щоб покращити нову вкладку, запуск якої може відбутися вже восени.

Про можливість створення розділу новин засновник Facebook Марк Цукерберг говорив в бесіді з главою видавництва Axel Springer Матіасом Депфнером. Тоді мільярдер відзначав, що прагне поширювати «більш якісні новини», створивши окрему «бізнес-модель і екосистему для її підтримки». За задумом Цукерберга, окремий розділ підійде користувачам, які хочуть частіше дізнаватися новини з соцмережі.

Нагадаємо, компанія Facebook додасть в назви додатків Instagram і WhatsApp і свою назву – таким чином Цукеберг хоче показати, «хто тут босс».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS