У вересні 2019 року «Укрзалізниця» планує оголосити рамковий тендер на постачання усього обсягу пального на 2020 рік. Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці «.
«Компанія відкрита до діалогу з надійними постачальниками. Ми закликаємо учасників ринку, більшість з яких вже мають досвід роботи за рамковими угодами з іншими державними компаніями, долучитися до підготовки проекту тендерної документації та надати свої пропозиції. Впевнений, ми зможемо в рамках законодавчого поля врахувати усі доречні зауваження та побажання, які дозволять забезпечити ефективний, прозорий та конкурентний тендерний процес», – заявив директор з питань закупівель АТ «Укрзалізниця» Сергій Довгаленко.
Було домовлено, що проект рамкової угоди, підготовлений спеціалістами «Укрзалізниці», буде передано на розгляд учасникам ринку вже на початку вересня.
В круглому столі, що відбувся 16 серпня 2019 року, де обговорювалося питання проведення тендеру на постачання пального для закупівель «УЗ», були запрошені представники компаній, які брали участь у нещодавній екстреній закупівлі дизпалива через зрив тендерного процесу. Так у круглому столі взяли участь: ТОВ «Анвітрейд», ТОВ «Газтрим», ТОВ «Нафтотрейд-Капітал», ПП «Окко Контракт», ТОВ «ТД «Сокар Україна», ТОВ «Торум», ТОВ «Оіл-Трейд 2018», ТОВ «Альянс Енерго Трейд», ТОВ «Глуско Україна», ТОВ «Енерджі Юніон», ПАТ «Укртатнафта», ТОВ «БНК-Україна».
За результатами екстреної закупівлі палива, компанії вдалося зекономити 45 млн грн. У подальшому економія «Укрзалізниці» збільшилася за рахунок падіння показників Platts.
«Укрзалізниця» стала першою державною компанією, яка почала постачати дизпальне із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts.
Раніше Mind повідомляв, що колегія Антимонопольного комітету (АМКУ) відмовила у задоволенні скарг ТОВ «Торговий дім Сокар Україна» та ТОВ «ТОРУМ» по 8 процедурам закупівель, оголошеним «Укрзалізницею» на закупівлю дизпалива загальною вартістю близько 2, 6 млрд грн.
Також повідомлялося, що «Укрзалізниця» зіткнулася з дефіцитом дизеля і перейшла на режим економії. Компанія розглядала можливість самостійно закуповувати дизельне пальне у зарубіжних виробників.
У лютому 2019 року «Укрзалізниця» відмінила закупівлю 25 000 тонн дизпалива. Аукціон, запланований на 13 лютого 2019 року, не відбувся через відсутність заявок від трейдерів.