Мережа закладів фастфуду KFC вперше запропонує відвідувачам спробувати нагетси і крильця зі штучної курятини від компанії Beyond Meat, повідомляє Forbes. KFC стала першою в США мережею швидкого харчування, яка наважилася запропонувати відвідувачам курку від Beyond Meat.
Продукція під назвою Beyond Fried Chicken буде пропонуватися відвідувачам в одному з ресторанів KFC в Атланті 27 серпня. На основі їх відгуків буде прийнято рішення про проведення більш масштабних тестувань, повідомила KFC.
Завдяки зростанню популярності «рослинного м'яса» продукція Beyond Meat все частіше з'являється в ресторанах в США і Канаді. Але досі компанія поставляла тільки замінники яловичого фаршу для бургерів і сосиски з рослинного м'яса.
Beyond Meat заснована в 2009 році Ітаном Брауном, який зараз є CEO компанії. Серед ранніх інвесторів – засновник Microsoft Білл Гейтс і актор Леонардо Ді Капріо. У травні Beyond Meat провела IPO на біржі Nasdaq, і відтоді її акції подорожчали більш ніж на 500%.
Beyond Meat виробляє «м'ясо» з рослинних компонентів, при цьому за зовнішнім виглядом і смаком воно майже не відрізняється від справжнього, стверджують експерти.
Попит на м'ясо в світі зростає високими темпами. До 2050 року людство вже не зможе вирощувати стільки тварин і птиці, щоб прогодувати все населення Землі.
Зараз над аналогічними проектами з вирощування штучного мʼяса працюють десятки компаній по всьому світу, залучаючи кошти венчурних фондів.
Нагадаємо, веганська сосиска збільшила прибуток мережі кафе Greggs на 50%.
Тим часом вчені підрахували, як зміниться світ, якщо всі Сполучені Штати перестануть їсти м'ясо.