Завдяки веганській сосисці мережа кафе Greggs збільшила прибуток на 50%

Завдяки веганській сосисці мережа кафе Greggs збільшила прибуток на 50%

Рослинні сосиски в тісті буквально розлітаються з полиць пекарень

Завдяки веганській сосисці мережа кафе Greggs збільшила прибуток на 50%
Plant Based News

Британська мережа пекарень Greggs відзвітувала про зростання прибутку на 58% за перші шість місяців року, а її капіталізація за той же період виросла на 53%, передає Forbes. Своїм успіхом компанія завдячує новому продукту – веганським сосискам в тісті, які раптово стали хітом продажів.

У своєму повідомленні компанія відзначила, що її продажі за цей період «піднялися на новий рівень» завдяки «тепер уже знаменитій веганській сосисці в тісті». Акції Greggs на Лондонській біржі з січня подорожчали на 53%, а капіталізація перевищила 2 млрд фунтів ($2,4 млрд).

Для приготування веганських сосисок Greggs використовує замінник м'яса Quorn і листкове тісто. Новий продукт компанія створювала як альтернативу традиційній сосисці в тісті, яка користується величезною популярністю у Великобританії і продажі якої досягають 1,5 млн штук на тиждень, зазначає Forbes.

Продажі веганських сосисок Greggs почалися в січні. Веганська сосиска в тісті коштувала 1 фунт ($1,22) – на 5 пенсів дорожче за звичайну.

Раптово для компанії попит виявився величезним, зазначає Greggs в прес-релізі, в тому числі завдяки вірусній рекламі в інтернеті. У перший же тиждень Greggs продала сотні тисяч сосисок, виснаживши запаси необхідних заморожених напівфабрикатів.

Такий попит застиг Greggs зненацька, визнавав виконавчий директор мережі Роджер Уайтсайд. «Вони буквально розлітаються з полиць», – говорив він у січні, відзначаючи, що сосиски стали найбільш продаваним новим продуктом компанії за 6 років.

Щоб задовольнити попит, Greggs збільшила виробництво і також запустила спеціальний пошуковик, що допомагає споживачам знайти найближчу пекарню, де сосиски ще не встигли розпродати, пише Forbes.

Уайтсайд зазначає, що Greggs збирається відкрити найближчим часом ще 100 пекарень.

Тим часом Burger King у Швеції, чиї прибутки значно зросли після додавання в меню рослинного «мʼяса», пропонує клієнтам вгадати, справжнє м'ясо в їх бургері чи штучне.

Як повідомлялося, рослинне м’ясо найближчим часом може стати дешевшим, ніж звичайне.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті