Агроіндустріальний холдинг «Миронівський хлібопродукт» (МХП) бізнесмена Юрія Косюка створює групу компаній для трансформації бізнесу. Про це повідомляє прес-служба МХП
За словами голови правління холдингу Юрія Косюка, щоб бути конкурентним на світовому ринку, бізнес має все більше йти в діджиталізацію виробництва і застосовувати сучасні технології для управління бізнес-процесами.
«Майбутнє – за діджиталізацією, новими цифровими рішеннями та штучним інтелектом», – заявив Юрій Косюк
Він пояснив, що МХП працює над створенням групи компаній, які займатимуться трансформацією бізнесу холдингу.
«Основне завдання – трансформація бізнесу за різними напрямами завдяки залученню стартапів і впровадженню цифрових технологій. Однією з перших компаній, яка почне трансформацію бізнесу МХП, стане MHP Digital», – розповів Косюк.
Він припускає, що в майбутньому МХП працюватиме за моделлю венчурного фонду, орієнтуючись на практичне впровадження технічних новинок.
«Ризик не в тому, щоб пробувати нове, ризик саме в тому, що все може залишитися без змін. Я переконаний, що завдяки цифровим технологіям Україна зможе здійснити стрибок від аграрної країни до постіндустріальної, і бізнес повинен почати трансформацію вже зараз. І те, що держава визначила пріоритетом діджиталізацію, – абсолютно правильне рішення», – відмітив Косюк.
Нагадаємо: минулого року майже 1 млрд грн державної підтримки АПК Мінагрополітики надано чотирьом пов’язаним між собою підприємствам Юрія Косюка.