Колишній топ-менеджер мережі Comfy Олександр Жиляєв очолив напрямок бренд-маркетингу в одній з найбільших e-commerce компаній України – групи EVO. Про це повідомляє RAU.
Жиляєв відповідатиме за бренд-стратегію всієї групи, в яку входять маркетплейси Prom, Bigl, Shafa, Crafta, торгова площадка Zakupki, а також онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik і онлайн-сервіс електронного документообігу Вчасно.
«Саша Жиляєв – новий Head of brand marketing EVO. Роль Саші передбачає формування бренд-стратегії для проектів EVO, стратегії медійного просування брендів і відвертої реклами, і багато іншого, що принесе відчутну користь для наших клієнтів: покупців і підприємців. У Саші величезний досвід у створенні брендів. Ми віримо, що разом з ним і його командою кожен проект EVO зможе найкращим чином розповісти про цінності для клієнтів і відміну від інших брендів», – розповів директор з розвитку EVO Денис Горовий.
Раніше Жиляєв більше 17 років працював в мережі магазинів побутової техніки та електроніки Comfy. Протягом останніх п'яти років топ-менеджер очолював напрямок digital-маркетингу ритейлера.
Нагадаємо: за перше півріччя 2019 року українці витратили на придбання товарів у маркетплейсах EVO на 17% більше кошів, ніж за відповідний період минулого року – 11,7 млрд грн.
Восени 2018 році АМКУ дозволив об'єднатися онлайн-супермаркету Rozetka Владислава Чечоткіна з маркетплейсами EVO.
А у березні 2019 року EVO запустила у тестовому режимі відкриту бета-версію сервісу оголошень IZI.zone, де кожен може продати речі, які більше не потрібні.Першими користувачами стали клієнти інших маркетплейсов компанії EVO. За час закритого бета-тестування вони розмістили 45 000 оголошень.