EVO: в I півріччі 2019 року на покупки українці витратили 11,7 млрд грн
Через смартфони було замовлено товарів на 2,7 млрд грн

За перше півріччя 2019 року українці витратили на придбання товарів у маркетплейсах EVO на 17% більше кошів, ніж за відповідний період минулого року – 11,7 млрд грн. Про це повідомляє пресс-служба EVO.
Цей показник на 17% більше ніж за аналогічний період минулого року. Кількість замовлень зросла на 21%, а середній чек – 866 грн.
Найчастіше покупці звертались до послуг маркетплейсів в онлайні щоб придбати техніку та електроніку, одяг і взуття, косметику, парфумерію, а також книги, подарунки та товари для хобі (пряжу, тканини, декор для шиття й рукоділля, м'які іграшки тощо).
Через смартфони було замовлено товарів 2,7 млрд грн, що на 76% перевищує показники продажу за відповіний період минулого року.
Як зазначив керівник маркетплейсу Prom.ua Іван Портний, 70% покупців приходять на Prom з мобільних. Близько половини з них вже звикли замовляти товари через мобільний додаток. На покупки, в середньому, витрачають 617 грн.
Варто додати, що 40% «мобільних» покупців – це молодь у віці 25-35 років. Чоловіки на замовлення зі смартфона витрачають близько 432 грн, а жінки лише – 330 грн.
Попит на авторські товари зріс у 1,7 рази. Так за перше півріччя 2019 року на Crafta.ua було придбано авторських товарів від майстрів і локальних брендів на 14,8 млн грн, що на 76% перевищує обсяг купівлі цього типу товарів за аналогічний період 2018 року. При цьому середній чек практично не змінився.
За словами керівника майданчика авторських товарів Crafta.ua Ольги Костюк, в середньому покупці витрачають на авторський виріб 520 грн. Найбільше замовляють речі повсякденного використання з оригінальним дизайном. З матеріалів популярністю користується дерево, бавовна і натуральна шкіра.
За кількістю замовлень в топі дизайнерські товари для дому: посуд ручної роботи, декор для передпокою, кашпо для квітів. Також попит мають трендові аксесуари й прикраси: екосумки, шкіряні гаманці, розшиті брошки й сережки.
На покупку речей з рук за даними Shafa.ua, за пів року українці витратили 213 млн грн, що на чверть більше ніж в минулому півріччі. За речі в хорошому стані віддавали в середньому 258 грн. В топі популярних товарів – жіночі сукні, босоніжки, футболки, кросівки, джинси.
«Усвідомлене споживання з тренду поступово переходить у звичку. Так, на сервісі кількість покупок рік до року зростає на 35%. Гарна ілюстрація прилучення українців до розумного споживання є середній чек. На Shafa.ua він істотно нижче середнього по ринку й росте з року в рік всього на 15%. І то, переважно, внаслідок зростання продажів нових речей, які раніше на сайт додавали рідше. Це означає, українці готові ставити мінімальну ціну, щоб продовжити речам життя, а не викидати їх», – розповів керівник маркет-плейсу Shafa.ua Олександр Роєнко.
Раніше повідомлялось, що до кінця року в Україну зайде низка міжнародних брендів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].