Захворіло у світі
11,641,640
Померло у світі
538,539
Вилікувалось у світі
6,320,890
Захворіло в Україні
49,607
Померло в Україні
1,283
Вилікувалось в Україні
22,193
EVO: в I півріччі 2019 року на покупки українці витратили 11,7 млрд грн

EVO: в I півріччі 2019 року на покупки українці витратили 11,7 млрд грн

Через смартфони було замовлено товарів на 2,7 млрд грн

EVO: в I півріччі 2019 року на покупки українці витратили 11,7 млрд грн
Фото: pixabay.com

За перше півріччя 2019 року українці витратили на придбання товарів у маркетплейсах EVO на 17%  більше кошів, ніж  за відповідний період минулого року – 11,7 млрд грн. Про це повідомляє пресс-служба EVO.

Цей показник на 17% більше ніж за аналогічний період минулого року. Кількість замовлень зросла на 21%, а середній чек – 866 грн.

Найчастіше  покупці звертались до послуг маркетплейсів в онлайні щоб придбати техніку та електроніку, одяг і взуття, косметику, парфумерію, а також книги, подарунки та товари для хобі (пряжу, тканини, декор для шиття й рукоділля, м'які іграшки тощо).

Через смартфони було замовлено товарів 2,7 млрд грн, що на 76% перевищує показники продажу за відповіний період минулого року.

Як зазначив керівник маркетплейсу Prom.ua Іван Портний, 70% покупців приходять на Prom з мобільних. Близько половини з них вже звикли замовляти товари через мобільний додаток. На покупки, в середньому, витрачають 617 грн.

Варто додати, що 40% «мобільних» покупців – це молодь у віці 25-35 років. Чоловіки на замовлення зі смартфона витрачають близько 432 грн, а жінки лише – 330 грн.

Попит на авторські товари зріс у 1,7 рази. Так за перше півріччя 2019 року на Crafta.ua було придбано авторських товарів від майстрів і локальних брендів на 14,8 млн грн, що на 76% перевищує обсяг купівлі цього типу товарів за аналогічний період 2018 року. При цьому середній чек практично не змінився.

За словами керівника майданчика авторських товарів Crafta.ua Ольги Костюк, в середньому покупці витрачають на авторський виріб 520 грн. Найбільше замовляють речі повсякденного використання з оригінальним дизайном. З матеріалів популярністю користується дерево, бавовна і натуральна шкіра.

За кількістю замовлень в топі дизайнерські товари для дому: посуд ручної роботи, декор для передпокою, кашпо для квітів. Також попит мають трендові аксесуари й прикраси: екосумки, шкіряні гаманці, розшиті брошки й сережки.

На покупку речей з рук за даними Shafa.ua, за пів року українці витратили 213 млн грн, що на чверть більше ніж в минулому півріччі. За речі в хорошому стані віддавали в середньому 258 грн. В топі популярних товарів – жіночі сукні, босоніжки, футболки, кросівки, джинси.

«Усвідомлене споживання з тренду поступово переходить у звичку. Так, на сервісі кількість покупок рік до року зростає на 35%. Гарна ілюстрація прилучення українців до розумного споживання є середній чек. На Shafa.ua він істотно нижче середнього по ринку й росте з року в рік всього на 15%. І то, переважно, внаслідок зростання продажів нових речей, які раніше на сайт додавали рідше. Це означає, українці готові ставити мінімальну ціну, щоб продовжити речам життя, а не викидати їх», – розповів керівник маркет-плейсу Shafa.ua Олександр Роєнко.

Раніше повідомлялось, що до кінця року в Україну зайде низка міжнародних брендів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті