EVO має намір конкурувати з OLX у продажу старих речей
EVO запустив тестову версію власного сервісу оголошень IZI.zone

Група компаній EVO запустила відкриту бета-версію сервісу оголошень IZI.zone, де кожен може продати речі, які більше не потрібні, в тестовому режимі, передає Liga із посиланням на прес-службу групи-компаній.
В EVO кажуть, що завдяки проведеним влітку 2018 року дослідженням з'ясували, що майже 40% інтернет-покупців уже десь продають і купують товари з рук, а ще 20% до цього готові.
Першими користувачами стали клієнти інших маркетплейсов компанії EVO. За час закритого бета-тестування вони розмістили 45 000 оголошень. Зараз, за твердженням компанії, сервісом користуються 50 000 українців.
Майданчик пропонує багато категорій, серед яких електроніка, транспорт і різні послуги.
«Наша мета – створити не просто дошку оголошень, а культурно новий проект – спільнота важливих і доброзичливих користувачів. Ми зробимо майданчик, де продавати і купувати речі буде легко, приємно і безпечно», – зазначив керівник IZI Андрій Здор.
EVO – українська IT-компанія, яка створила українські маркетплейси й онлайн-сервіси, зокрема Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua.
Нагадаємо наприкінці минулого року компанія завершила злиття з інтернет-супермаркетом Розетка (Rozetka).
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].