EVO має намір конкурувати з OLX у продажу старих речей

EVO має намір конкурувати з OLX у продажу старих речей

EVO запустив тестову версію власного сервісу оголошень IZI.zone

EVO має намір конкурувати з OLX у продажу старих речей
Фото: pixabay.com

Група компаній EVO запустила відкриту бета-версію сервісу оголошень IZI.zone, де кожен може продати речі, які більше не потрібні, в тестовому режимі, передає Liga із посиланням на прес-службу групи-компаній.

В EVO кажуть, що завдяки проведеним влітку 2018 року дослідженням з'ясували, що майже 40% інтернет-покупців уже десь продають і купують товари з рук, а ще 20% до цього готові.

Першими користувачами стали клієнти інших маркетплейсов компанії EVO. За час закритого бета-тестування вони розмістили 45 000 оголошень. Зараз, за твердженням компанії, сервісом користуються 50 000 українців.

Майданчик пропонує багато категорій, серед яких електроніка, транспорт і різні послуги.

«Наша мета – створити не просто дошку оголошень, а культурно новий проект – спільнота важливих і доброзичливих користувачів. Ми зробимо майданчик, де продавати і купувати речі буде легко, приємно і безпечно», – зазначив керівник IZI Андрій Здор.

EVO – українська IT-компанія, яка створила українські маркетплейси й онлайн-сервіси, зокрема Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua.

Нагадаємо наприкінці минулого року компанія завершила злиття з інтернет-супермаркетом Розетка (Rozetka).

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію