Колишній топ-менеджер мережі Comfy очолив напрямок бренд-маркетингу EVO
Олександр Жиляєв відповідатиме за бренд-стратегію всієї групи

Колишній топ-менеджер мережі Comfy Олександр Жиляєв очолив напрямок бренд-маркетингу в одній з найбільших e-commerce компаній України – групи EVO. Про це повідомляє RAU.
Жиляєв відповідатиме за бренд-стратегію всієї групи, в яку входять маркетплейси Prom, Bigl, Shafa, Crafta, торгова площадка Zakupki, а також онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik і онлайн-сервіс електронного документообігу Вчасно.
«Саша Жиляєв – новий Head of brand marketing EVO. Роль Саші передбачає формування бренд-стратегії для проектів EVO, стратегії медійного просування брендів і відвертої реклами, і багато іншого, що принесе відчутну користь для наших клієнтів: покупців і підприємців. У Саші величезний досвід у створенні брендів. Ми віримо, що разом з ним і його командою кожен проект EVO зможе найкращим чином розповісти про цінності для клієнтів і відміну від інших брендів», – розповів директор з розвитку EVO Денис Горовий.
Раніше Жиляєв більше 17 років працював в мережі магазинів побутової техніки та електроніки Comfy. Протягом останніх п'яти років топ-менеджер очолював напрямок digital-маркетингу ритейлера.
Нагадаємо: за перше півріччя 2019 року українці витратили на придбання товарів у маркетплейсах EVO на 17% більше кошів, ніж за відповідний період минулого року – 11,7 млрд грн.
Восени 2018 році АМКУ дозволив об'єднатися онлайн-супермаркету Rozetka Владислава Чечоткіна з маркетплейсами EVO.
А у березні 2019 року EVO запустила у тестовому режимі відкриту бета-версію сервісу оголошень IZI.zone, де кожен може продати речі, які більше не потрібні.Першими користувачами стали клієнти інших маркетплейсов компанії EVO. За час закритого бета-тестування вони розмістили 45 000 оголошень.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].