Американський виробник електрокарів Tesla вирішив різко збільшити кількість роздрібних магазинів в США, Канаді, Китаї та інших країнах, тоді як ще минулого року очільник компанії Ілон Маск заявив про наміри перехід на онлайн-торгівлю .
Як повідомляє Electrek, Tesla планує значне розширення своєї роздрібної присутності в Північній Америці і за кордоном з акцентом на Китай.
На поставки Tesla в першій половині 2020 року вплинула глобальна пандемія, але автовиробник зберіг свої загальні цілі на 2020 рік і планує поставити приблизно вдвічі більше автомобілів у другій половині року, порівняно з першим.
Щоб сприяти істотному збільшенню продажів, Tesla розширює свої продажі на декількох ринках. Окрім розширення в США, автовиробник також додає нові магазини в Канаді. Наступним кроком стане роздрібне просування Tesla на автомобільних ринках країн Азії – спочатку в Китаї та Сінгапурі. Як відомо, раніше компанія не могла вийти на ринок Сінгапуру через місцеве законодавство.
Не омине увагою виробник електрокарів і Францію. У автовиробника виникли проблеми з проникненням на ринок, де наразі в продажах електромобілів домінують вітчизняні виробники Renault і Peugeot, але він, мабуть, робить ставку на те, що це зміниться з появою в країні десятків нових торгових майданчиків.
Нагадаємо: нещодавно генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив, що його компанія відкрита для ліцензування програмного забезпечення і постачання силових агрегатів і акумуляторів іншим автовиробникам.
Американський виробник електрокарів Tesla вперше в своїй історії отримав прибуток четвертий квартал поспіль. Чистий прибуток Tesla в ІІ кварталі цього року склав $104 млн, прибуток на акцію – $0,5, а виручка – $6,04 млрд. Між тим, аналітики очікували збитків в $0,11 на одну акцію і $5,4 млрд виручки.