Зміна стратегії: Tesla робить ставку на збільшення кількості роздрібних магазинів
До цього Ілон Маск заявляв, що Tesla сконцентрується на онлайн-торгівлі і з часом повністю відмовиться від фізичних магазинів.

Американський виробник електрокарів Tesla вирішив різко збільшити кількість роздрібних магазинів в США, Канаді, Китаї та інших країнах, тоді як ще минулого року очільник компанії Ілон Маск заявив про наміри перехід на онлайн-торгівлю .
Як повідомляє Electrek, Tesla планує значне розширення своєї роздрібної присутності в Північній Америці і за кордоном з акцентом на Китай.
На поставки Tesla в першій половині 2020 року вплинула глобальна пандемія, але автовиробник зберіг свої загальні цілі на 2020 рік і планує поставити приблизно вдвічі більше автомобілів у другій половині року, порівняно з першим.
Щоб сприяти істотному збільшенню продажів, Tesla розширює свої продажі на декількох ринках. Окрім розширення в США, автовиробник також додає нові магазини в Канаді. Наступним кроком стане роздрібне просування Tesla на автомобільних ринках країн Азії – спочатку в Китаї та Сінгапурі. Як відомо, раніше компанія не могла вийти на ринок Сінгапуру через місцеве законодавство.
Не омине увагою виробник електрокарів і Францію. У автовиробника виникли проблеми з проникненням на ринок, де наразі в продажах електромобілів домінують вітчизняні виробники Renault і Peugeot, але він, мабуть, робить ставку на те, що це зміниться з появою в країні десятків нових торгових майданчиків.
Нагадаємо: нещодавно генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив, що його компанія відкрита для ліцензування програмного забезпечення і постачання силових агрегатів і акумуляторів іншим автовиробникам.
Американський виробник електрокарів Tesla вперше в своїй історії отримав прибуток четвертий квартал поспіль. Чистий прибуток Tesla в ІІ кварталі цього року склав $104 млн, прибуток на акцію – $0,5, а виручка – $6,04 млрд. Між тим, аналітики очікували збитків в $0,11 на одну акцію і $5,4 млрд виручки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].