Зміна стратегії: Tesla робить ставку на збільшення кількості роздрібних магазинів

Зміна стратегії: Tesla робить ставку на збільшення кількості роздрібних магазинів

До цього Ілон Маск заявляв, що Tesla сконцентрується на онлайн-торгівлі і з часом повністю відмовиться від фізичних магазинів.

Зміна стратегії: Tesla робить ставку на збільшення кількості роздрібних магазинів
фото www.flickr.com/photos/flyingsaab/7173497139

Американський виробник електрокарів Tesla вирішив різко збільшити кількість роздрібних магазинів в США, Канаді, Китаї та інших країнах, тоді як ще минулого року очільник компанії Ілон Маск заявив про наміри перехід на онлайн-торгівлю .

Як повідомляє Electrek, Tesla планує значне розширення своєї роздрібної присутності в Північній Америці і за кордоном з акцентом на Китай.

На поставки Tesla в першій половині 2020 року вплинула глобальна пандемія, але автовиробник зберіг свої загальні цілі на 2020 рік і планує поставити приблизно вдвічі більше автомобілів у другій половині року, порівняно з першим.

Щоб сприяти істотному збільшенню продажів, Tesla розширює свої продажі на декількох ринках. Окрім розширення в США, автовиробник також додає нові магазини в Канаді. Наступним кроком стане роздрібне просування Tesla на автомобільних ринках країн Азії – спочатку в Китаї та Сінгапурі. Як відомо, раніше компанія не могла вийти на ринок Сінгапуру через місцеве законодавство.

Не омине увагою виробник електрокарів і Францію. У автовиробника виникли проблеми з проникненням на ринок, де наразі в продажах електромобілів домінують вітчизняні виробники Renault і Peugeot, але він, мабуть, робить ставку на те, що це зміниться з появою в країні десятків нових торгових майданчиків.

Нагадаємо: нещодавно генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив, що його компанія відкрита для ліцензування програмного забезпечення і постачання силових агрегатів і акумуляторів іншим автовиробникам.

Американський виробник електрокарів Tesla вперше в своїй історії отримав прибуток четвертий квартал поспіль. Чистий прибуток Tesla в ІІ кварталі цього року склав $104 млн, прибуток на акцію – $0,5, а виручка – $6,04 млрд. Між тим, аналітики очікували збитків в $0,11 на одну акцію і $5,4 млрд виручки.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло