Управління інформаційних і комунікаційних технологій Туреччини ввело заборону на рекламу в Twitter, Periscope і Pinterest відповідно до нового закону про соціальні мережі. Відповідне рішення було опубліковане в Офіційному віснику країни, передає Reuters.
Закон дозволяє владі видаляти контент з платформ, а не блокувати доступ, як це було в минулому. Цей крок викликав занепокоєння, оскільки люди все більше звертаються до онлайн-платформ після того, як Анкара посилила контроль над основними ЗМІ.
Закон, який, за словами критиків, не допускає інакомислення, вимагає від компаній соціальних мереж призначати місцевих представників в Туреччині. Напередодні Facebook приєдналася до інших компаній, які заявили, що призначать таких представників. Раніше цього місяця про аналогічне рішення повідомив YouTube.
Як відомо, протягом останніх кількох місяців Facebook, YouTube і Twitter зіткнулися зі штрафами в Туреччині за недотримання закону. Компанії, які не дотримуються закон, в кінцевому підсумку отримають скорочення пропускної здатності на 90%, що по суті блокує доступ до їх платформ.
Нагадаємо: в листопаді Facebook, Twitter, Instagram, Periscope, Youtube і TikTok були оштрафовані кожна на 10 млн лір (близько 1 млн євро) за те, що вони не назвали в призначений термін свого місцевого представника за законом про посилення регулювання соцмереж.