Акції виробника замінників м'яса Beyond Meat злетіли майже на 19% після того, як компанія оголосила про співпрацю з PepsiCo.
Як повідомляє Bloomberg, обидві компанії створять спільне підприємство по виробництву та продажу закусок і напоїв на основі рослинного білка. Умови створення СП під назвою The PLANeT Partnership LLC не розголошуються.
Агентство зазначає, що з огляду на те, що умови партнерства не розголошуються, а компанії не розкривають подробиць, важко сказати, чи виправданим стрибок акцій Beyond Meat. Між тим, союз з таким глобальним гігантом, як PepsiCo, дасть Beyond Meat перевагу в поширенні будь-якої продукції, яку вона створює.
Як відомо, у Beyond Meat багато конкурентів, які теж не стоять на місці. Один з її конкурентів, Impossible Foods, оголосив в серпні про збір коштів на суму $200 млн, що підвищило його позиції. Ринок альтернативних білків взагалі став «гарячою» категорією для венчурних інвестицій. Схоже, що пандемія, посиливши увагу споживачів до здоров'я і виявивши вразливі місця традиційного ланцюжка поставок м'яса, тільки збільшила інтерес.
На долю Beyond Meat припадає близько 13% категорії рослинного м’яса в США.
Нагадаємо: світовий сектор замінників м'яса оцінюється в $20,7 млрд і до 2024 року виросте до $23,2 млрд.
Як повідомлялось, американська компанія з виробництва рослинного «м’яса» Beyond Meat запускає на китайський ринок найпопулярніший вид м'яса в країні – свинячий фарш Beyond Meat. Нова версія рослинного м'яса Beyond Pork була створена спеціально для китайського ринку, де м'ясо свині особливо популярне.