Продажі швейцарської компанії Nestle виросли більш ніж удвічі порівняно з очікуваними аналітиками темпами – харчовий гігант продає рекордну кількість кавових капсул Nespresso, оскільки все більше людей п'ють каву вдома, а не в офісі або кав'ярні, пише The Bell з посиланням на Bloomberg.
Онлайн-продажі компанії виросли на 40% і тепер складають шосту частину продажів Nestle, а випереджаюче зростання продажів Nespresso (на 17%) підняв загальний фінансовий результат. Скориговане зростання продажів Nestle на 7,7% в першому кварталі є найшвидшим за десятиліття. Котирування компанії на новинах про високі результати виросли на 3,7%.
Продажі в готелях, офісах і ресторанах знизилися з 26% до 12% у другій половині минулого року. У той час як на початку 2021 року цей сегмент бізнесу повернувся до зростання в Китаї і Японії, Nestle очікує повного відновлення у всьому світі до допандемічного рівня тільки до 2022 року.
До цього часу компанія придумує нові способи пожвавлення бізнесу, такі як безконтактні кавомашини і нарощування продажів капсул для них.
В результаті зараз, відзначає видання, виробники капсул отримують вигоду від обох світів: в тих країнах, де запроваджено карантин, люди купують все більше кави та капсул для дому, а там, де ковідні обмеження скасовуються, ресторани закуповують великий обсяг продукції, щоб поповнити запаси і відновити роботу.
Нагадаємо, Nestle продав свій бізнес з виробництва бутильованої води в США і Канаді за $4,3 млрд.