Nestle продав свій бізнес з виробництва бутильованої води в США і Канаді за $4,3 млрд
Харчовий гігант позбавляється менш прибуткових активів

Найбільший у світі виробник харчових продуктів Nestle погодився продати свій бізнес з виробництва бутильованої води в США і Канаді приватній інвестиційній компанії One Rock Capital Partners за $4,3 млрд, щоб зосередитись на своїх ключових продуктах.
Як повідомляє Bloomberg, компанія вирішила продати такі бренди як Poland Spring, Pure Life і Deer Park. Міжнародні бренди преміум-класу Nestle, включаючи Perrier, San Pellegrino і Acqua Panna, не є частиною угоди.
Після продажу менш прибуткових брендів головний виконавчий директор Марк Шнайдер приділятиме більше уваги високоприбутковим операціям з великим потенціалом зростання. Цей крок також має на меті знизити вплив Nestle на забруднення навколишнього середовища і використання цінних запасів води.
Як відомо, швейцарський харчовий гігант оновлює свій портфель і позбувається активів з того часу, як Шнайдер прийшов до влади у 2017 році, оскільки він зосереджується на таких областях, як кава і корми для домашніх тварин.
Нагадаємо: компанія зобов'язалася зробити весь свій портфель водних ресурсів вуглецево-нейтральним до 2025 року.
Як повідомлялось, раніше цього місяця правозахисна група International Rights Advocates подала федеральний колективний позов проти низки продовольчих компаній, серед яких Nestle, Mars і Cargill за ймовірну експлуатацію дітей і співучасть в торгівлі людьми.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].