Компанія Twitter придбала програму для читання новин без реклами Scroll і заявила, що планує включити цю послугу в свою майбутню модель послуг за передплатою.
Як повідомляє Bloomberg, Scroll працює з низкою видавців, включаючи BuzzFeed News, Atlantic і USA Today, і пропонує їх статті платним передплатникам. Статті публікуються без реклами, а Scroll ділить частину доходів від підписок з видавцями.
Умови угоди не розголошуються. Scroll, офіси якої розташовані в Нью-Йорку і Портленді, користується підтримкою низки інвесторів, в тому числі Union Square Ventures.
Після придбання Twitter, Scroll призупинив нові підписки, але в короткостроковій перспективі для існуючих клієнтів нічого не зміниться. Команда Scroll з 13 осіб приєднається до Twitter.
Раніше Twitter публічно заявила про свою зацікавленість у моделі послуг на основі підписки і наразі розглядає ряд варіантів. Компанія з Сан-Франциско також недавно придбала сервіс розсилок Revue. Twitter передбачає, що Revue і Scroll будуть працювати разом, і сказала, що колись користувачі зможуть платити за читання новин або історій від певних видавців прямо в Twitter без реклами.
Нині Twitter шукає способи розширити свій бізнес за межі цифрової реклами, яка становить більшу частину доходів. Модель послуг за підпискою зможе забезпечити більш стабільний і передбачуваний потік доходів.
Нагадаємо: наприкінці минулого місяця соцмережа Twitter представила і почала тестувати нову функцію – бізнес-профілі для компаній та фірм.