Twitter почала тестувати бізнес-профілі для компаній
Функцію в найближчі місяці після США розширять і на інші країни

Соцмережа Twitter представила і почала тестувати нову функцію – бізнес-профілі для компаній та фірм. Користувачі зможуть, наприклад, вказати адресу компанії з міткою на карті і годинами роботи.
Такі профілі дозволять компаніям, некомерційним організаціям, видавцям і авторам відображати більше інформації про свій бізнес, пише vc.ru.
У розділі «Про компанію» можна буде вказати адресу організації з міткою на карті і годинами роботи і посилання на сайт. Під ним розташовані дві кнопки – одна дозволить прокласти маршрут, друга – зв'язатися з компанією.
Спочатку функція буде доступна невеликій кількості компаній у США, «в найближчі місяці» її розширять і для користувачів в інших країнах, йдеться в блозі Twitter.
Директор з продукту Twitter написав, що «це тільки початок». Користувачів, у яких є ідеї стосовно доопрацювання бізнес-профілів, Twitter попросила залишити коментарі з пропозиціями.
Нагадаємо, стало відомо, що Twitter вела переговори про купівлю Clubhouse за $4 млрд.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].