Міжнародне морське бюро заявило, що в цьому році було зафіксовано найнижчу кількість випадків піратства і збройних нападів на судна з 1994 року. Про це пише Логіст.Today з- посиланням на звіт Міжнародного морського бюро (IMB).
В звіті міститься інформація про 68 випадків піратства і нападів на судна, що є найнижчим показником з 1994 року. За перші шість місяців 2021 року було одержано 61 повідомлення про захоплення судна, 4 повідомлення про спроби нападу, 2 кораблі були обстріляні і одне судно було викрадено. Для порівняння за аналогічний період минулого року сталося 98 нападів піратів.
Незважаючи на загальне зниження кількості зареєстрованих інцидентів, насильство щодо членів екіпажів знаходиться на високому рівні: в першій половині 2021 року було викрадено 50 моряків, трьох взяли в заручники, на двох напали, одного поранили і одного вбили.
Гвінейська затока продовжує залишатися регіоном підвищеної небезпеки: за даними бюро, тут відбулося 32% усіх зареєстрованих інцидентів і було викрадено 50 моряків. Морське бюро попереджає, що в цьому регіоні захоплюють навіть рибальські судна, щоб згодом використовувати їх для нападу на інші торгові судна.
У Сінгапурській протоці було зареєстровано 16 інцидентів, порівняно з 11 в той же період 2020 року. У 7 випадках злочинці були озброєні ножами, в трьох окремих випадках морякам погрожували або завдавали їм тілесних ушкоджень.
Також удвічі збільшилася кількість нападів на якірній стоянці в Кальяо (Перу): всього за 2021 рік було зареєстровано 9 інцидентів. У двох випадках пірати взяли заручників, при трьох нападах злочинці були озброєні ножами.
Крім того, суднам рекомендують вживати заходів обережності під час стоянки в Манільській бухті (Філіппіни), оскільки в другому кварталі 2021 року тут відбулося 4 інциденти.
Що стосується типів суден, то за перше півріччя 2021 року зазнали нападу 17 танкерів, 20 балкерів, 17 контейнеровозів і 14 інших судів. Під час нападів 34 судна були на ходу, 29 стояли на якорі і 5 біля причалів.
Тим часом контейнерна кризатриває: альянс великих перевізників не пускатиме свої судна в порт Роттердам.