Морські пірати стали атакувати менше: кількість нападів найнижча за 27 років – IMB
Гвінейська затока продовжує залишатися регіоном найвищої небезпеки

Міжнародне морське бюро заявило, що в цьому році було зафіксовано найнижчу кількість випадків піратства і збройних нападів на судна з 1994 року. Про це пише Логіст.Today з- посиланням на звіт Міжнародного морського бюро (IMB).
В звіті міститься інформація про 68 випадків піратства і нападів на судна, що є найнижчим показником з 1994 року. За перші шість місяців 2021 року було одержано 61 повідомлення про захоплення судна, 4 повідомлення про спроби нападу, 2 кораблі були обстріляні і одне судно було викрадено. Для порівняння за аналогічний період минулого року сталося 98 нападів піратів.
Незважаючи на загальне зниження кількості зареєстрованих інцидентів, насильство щодо членів екіпажів знаходиться на високому рівні: в першій половині 2021 року було викрадено 50 моряків, трьох взяли в заручники, на двох напали, одного поранили і одного вбили.
Гвінейська затока продовжує залишатися регіоном підвищеної небезпеки: за даними бюро, тут відбулося 32% усіх зареєстрованих інцидентів і було викрадено 50 моряків. Морське бюро попереджає, що в цьому регіоні захоплюють навіть рибальські судна, щоб згодом використовувати їх для нападу на інші торгові судна.
У Сінгапурській протоці було зареєстровано 16 інцидентів, порівняно з 11 в той же період 2020 року. У 7 випадках злочинці були озброєні ножами, в трьох окремих випадках морякам погрожували або завдавали їм тілесних ушкоджень.
Також удвічі збільшилася кількість нападів на якірній стоянці в Кальяо (Перу): всього за 2021 рік було зареєстровано 9 інцидентів. У двох випадках пірати взяли заручників, при трьох нападах злочинці були озброєні ножами.
Крім того, суднам рекомендують вживати заходів обережності під час стоянки в Манільській бухті (Філіппіни), оскільки в другому кварталі 2021 року тут відбулося 4 інциденти.
Що стосується типів суден, то за перше півріччя 2021 року зазнали нападу 17 танкерів, 20 балкерів, 17 контейнеровозів і 14 інших судів. Під час нападів 34 судна були на ходу, 29 стояли на якорі і 5 біля причалів.
Тим часом контейнерна кризатриває: альянс великих перевізників не пускатиме свої судна в порт Роттердам.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].