Контейнерна криза триває: альянс великих перевізників не пускатиме свої судна в порт Роттердам

Контейнерна криза триває: альянс великих перевізників не пускатиме свої судна в порт Роттердам

До цього альянс скасував входження суден у Гамбург

Контейнерна криза триває: альянс великих перевізників не пускатиме свої судна в порт Роттердам
фото Pixaby

Об'єднання контейнерних перевізників The Alliance, куди входять Hapag-Lloyd, ONE, HMM і Yang Ming, оголосило про скасування протягом семи тижнів входження суден у порт Роттердам на трьох сервісах Азія – Північна Європа, пояснивши такий крок «завантаженістю». Про це пише ЦТСз посиланням на Sea News.

Минулого тижня цей же альянс з тієї ж причини скасував вхід суден у Гамбург.

Відзначається, що прибуття контейнеровозів з Азії в США в середньому затримується на 20 днів.

Завантаженість портів, дефіцит контейнерного обладнання та нестача провізних потужностей поки що не дозволяє повернутися до нормального лінійного розкладу.

За прогнозами аналітиків, відновлення варто очікувати тільки в другій половині 2022 року, коли почнуться поставки нових контейнеровозів різної місткості, а також за рахунок додаткового контейнерного обладнання.

«Ми бачимо, що судна відхиляються від розкладу на 20 днів. На глобальний коефіцієнт відповідності розкладам сумно дивитися. Перевізники намагаються зробити все можливе, але затори на західному узбережжі США, блокування Суецького каналу, тимчасове закриття Янтьяна і перевантаженість більшості великих портів Північної Європи, все це в сукупності відсуває нормалізацію ситуації в контейнерних перевезеннях», – зазначає CEO eeSea, контейнерного оператора морських контейнерних перевезень Саймон Сандбоелл.

«Я не очікую відновлення до другого кварталу 2020 року», – додав він.

Станом на 11 червня поточного року понад 300 контейнеровозів простоювали на підходах до портів по всьому світу, повідомляв віце-президент швейцарської логістичної групи з морської логістики Отто Шахт.

Також ЦТС писав, що найбільші порти в Азії, Європі та Північній Америці ввели обмеження через триваючі затори і затримки.

Більше про це ми писали в матеріалі «Ціни на товари по всьому світу зростають через контейнерну кризу».

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті