YouTube купив індійський стартап в області соціальної комерції Simsim

Компанії умови угоди не розкрили, однак джерела оцінюють її приблизно в $70 млн

фото pixabay.com

Відеохостинг YouTube підписав остаточну угоду про придбання індійського стартапу в області соціальної комерції Simsim. Жодна з компаній не розкрила умови угоди, але дві людини, знайомі з цим питанням, повідомили TechCrunch, що індійський стартап оцінюється в понад $70 млн.

У 2020 році в останньому раунді фінансування Серії Simsim залучив близько $17 млн і був оцінений в $50,1 млн.

Стартап допомагає малому бізнесу в Індії перейти на е-комерцію, використовуючи можливості відео і авторів. Однойменний додаток є платформою для зв'язку продавців і покупців. З його допомогою автори публікують відеоогляди на продукти місцевих компаній, а глядачі можуть купувати їх прямо через додаток.

Придбання дозволить YouTube допомогти малому бізнесу і роздрібним торговцям в Індії залучити ще більше нових клієнтів більш потужними способами, написав у своєму блозі Гаутам Ананд, віцепрезидент YouTube APAC.

Відеохостинг, яким в Індії користуються понад 450 млн активних користувачів на місяць, не планує вносити негайні зміни в Simsim, стартап буде продовжувати працювати незалежно.

Нагадаємо: Google, підрозділом якого є YouTube, пообіцяв інвестувати в Індію $10 млрд протягом наступних кількох років. Інтернет-гігант також підтримав індійські стартапи Glance і DailyHunt, які працюють з додатками для коротких відео.

Як повідомлялось, минулого місяця суд ЄС постановив, що YouTube не несе відповідальності за контент, який порушує авторські права.




Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS