YouTube купив індійський стартап в області соціальної комерції Simsim
Компанії умови угоди не розкрили, однак джерела оцінюють її приблизно в $70 млн

Відеохостинг YouTube підписав остаточну угоду про придбання індійського стартапу в області соціальної комерції Simsim. Жодна з компаній не розкрила умови угоди, але дві людини, знайомі з цим питанням, повідомили TechCrunch, що індійський стартап оцінюється в понад $70 млн.
У 2020 році в останньому раунді фінансування Серії Simsim залучив близько $17 млн і був оцінений в $50,1 млн.
Стартап допомагає малому бізнесу в Індії перейти на е-комерцію, використовуючи можливості відео і авторів. Однойменний додаток є платформою для зв'язку продавців і покупців. З його допомогою автори публікують відеоогляди на продукти місцевих компаній, а глядачі можуть купувати їх прямо через додаток.
Придбання дозволить YouTube допомогти малому бізнесу і роздрібним торговцям в Індії залучити ще більше нових клієнтів більш потужними способами, написав у своєму блозі Гаутам Ананд, віцепрезидент YouTube APAC.
Відеохостинг, яким в Індії користуються понад 450 млн активних користувачів на місяць, не планує вносити негайні зміни в Simsim, стартап буде продовжувати працювати незалежно.
Нагадаємо: Google, підрозділом якого є YouTube, пообіцяв інвестувати в Індію $10 млрд протягом наступних кількох років. Інтернет-гігант також підтримав індійські стартапи Glance і DailyHunt, які працюють з додатками для коротких відео.
Як повідомлялось, минулого місяця суд ЄС постановив, що YouTube не несе відповідальності за контент, який порушує авторські права.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].