Швейцарський виробник шоколаду Lindt, який довгі роки судився за право зареєструвати товарний знак на шоколадного зайця, якого виробляє компанія, нарешті добився деяких успіхів у суді.
У четвер Федеральний верховний суд Німеччини визнав право компанії зареєструвати торговий знак на конкретний колір фольги, в яку загорнуті ці шоколадні фігурки, пише Коммерсант.
Великодні шоколадні зайці в золотій фользі – одні з найбільш впізнаваних товарів Lindt. Такі загорнуті в золоту фольгу зайці продаються в Німеччині з 1950-х років, і з 1994-го відтінок кольору фольги залишається незмінним.
З 2004 року Lindt намагається в різних судах добитися права на товарний знак на шоколадного зайця в цілому, однак суди раз по раз не визнавали це ексклюзивним товаром швейцарського виробника.
Компанія також подавала позови до конкретного виробника схожих шоколадних зайців – німецької Heilemann, але ці позови також було відхилено.
Тоді Lindt вирішила зареєструвати хоча б колір фольги, і суд визнав її право на це. У своєму рішенні суд послався на проведене в Німеччині опитування, з якого випливає, що 70% німців асоціюють даний відтінок кольору фольги з шоколадним зайцем Lindt.
Нагадаємо, Apple намагалася заборонити конкуренту використовувати фразу Стіва Джобса «І ще одна річ».