Суд в Німеччині схвалив виробнику шоколадних зайців Lindt право на золотий колір фольги
Це поки що єдине, чого добилася компанія в судах за довгі роки

Швейцарський виробник шоколаду Lindt, який довгі роки судився за право зареєструвати товарний знак на шоколадного зайця, якого виробляє компанія, нарешті добився деяких успіхів у суді.
У четвер Федеральний верховний суд Німеччини визнав право компанії зареєструвати торговий знак на конкретний колір фольги, в яку загорнуті ці шоколадні фігурки, пише Коммерсант.
Великодні шоколадні зайці в золотій фользі – одні з найбільш впізнаваних товарів Lindt. Такі загорнуті в золоту фольгу зайці продаються в Німеччині з 1950-х років, і з 1994-го відтінок кольору фольги залишається незмінним.
З 2004 року Lindt намагається в різних судах добитися права на товарний знак на шоколадного зайця в цілому, однак суди раз по раз не визнавали це ексклюзивним товаром швейцарського виробника.
Компанія також подавала позови до конкретного виробника схожих шоколадних зайців – німецької Heilemann, але ці позови також було відхилено.
Тоді Lindt вирішила зареєструвати хоча б колір фольги, і суд визнав її право на це. У своєму рішенні суд послався на проведене в Німеччині опитування, з якого випливає, що 70% німців асоціюють даний відтінок кольору фольги з шоколадним зайцем Lindt.
Нагадаємо, Apple намагалася заборонити конкуренту використовувати фразу Стіва Джобса «І ще одна річ».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].