Apple намагалася заборонити конкуренту використовувати фразу Стіва Джобса «І ще одна річ»

Apple намагалася заборонити конкуренту використовувати фразу Стіва Джобса «І ще одна річ»

Суд постановив, що фразу до глави Apple могли використовувати в кінематографі

Apple намагалася заборонити конкуренту використовувати фразу Стіва Джобса «І ще одна річ»
фото Getty Images

Суд в Лондоні став на бік виробника годинників Swatch в його суперечці з IT-гігантом Apple про право використовувати фразу «One more thing» («І ще одна річ»), пише Forbes з посиланням на Bloomberg.

Swatch зареєструвала фразу One more thing в 2015 році. Ці слова стали знамениті завдяки співзасновник Apple Стіву Джобсу, який традиційно використовував цю фразу на презентаціях компанії, щоб анонсувати новий продукт. Тім Кук, який змінив Джобса на посту глави компанії незадовго до його смерті в 2011 році, також використовував цю фразу починаючи з 2015 року. Вперше він вжив її на презентації годинника Apple Watch.

Apple назвала дії Swatch, яка зареєструвала фразу, недобросовісними і спробувала оскаржити рішення патентного бюро, але не змогла. Реєстрація цієї фрази могла бути спробою Swatch «насолити» Apple, заявив суддя, але Apple ніяк не може заборонити компанії зробити це.

Суддя при цьому допустив, що відома фраза насправді може походити не від Джобса, а з телесеріалу про детектива Коломбо, який також її використовував.

Apple і Swatch ведуть судові суперечки через використання слоганів і брендів уже кілька років. У 2016 році швейцарський виробник оскаржив патентну заявку Apple на бренд iWatch: IT-гігант планував назвати так свій смарт-годинник і продовжити традицію в назвах продуктів, як це було з iPhone і iPad. Однак виробник годинників заявив, що ця назва надто схожа на його бренд iSwatch. Суд став на бік Swatch, і Apple довелося назвати свій годинник Apple Watch.

У 2017 році вже Apple намагалася засудити Swatch – за використання слогана Tick Different («Тікай інакше»). Виробник годин придумав його в 2015 році для реклами свого годинника Bellamy з NFC-модулем для безконтактних платежів, після чого зареєстрував слоган в Швейцарії і США.

Однак Apple вирішила, що він дуже схожий на її слоган Think Different ( «Думай інакше»), який компанія використовувала в рекламі з 1997 по 2002 рік, однак суд погодився з доводами Swatch.

Нагадаємо, Apple після судових суперечок дозволила Prepear використовувати логотип у вигляді груші.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло