Сучасні системи автоматичного керування транспортом часто зазнають критики, що машини на автопілоті поводяться неприродно обережно, вибиваючись із загального потоку і нерідко створюючи цим аварійні ситуації.
Tesla вирішила наблизити манеру роботи свого автопілота до реакцій людини, дозволяючи вибирати серед трьох профілів за рівнем агресивності.
Про таке нововведення повідомляє The Verge з посиланням на Not a Tesla App. Профілі роботи автоматики було закладено у комплекс FSD ще у жовтні минулого року.
Передбачено три режими: «Chill», «Average» та «Assertive». Вони визначають поведінку автоматики при перебудові на магістралі, збереженні дистанції до автомобіля, що їде попереду, а також специфіку подолання перехресть.
Зокрема, найбільш агресивний режим «Assertive» дозволяє електромобілю частіше перебудовуватися на багатосмугових дорогах, довше залишатися в крайній лівій смузі, проїжджати стоп-лінію без повної зупинки, а також проскакувати перехрестя при жовтому сигналі світлофора.
Відповідно, найсуворіший режим Chill не допускає перетину стоп-лінії без повної зупинки навіть при відсутності перешкод на інших напрямках, змушує підтримувати більшу відстань між своїм електромобілем і тим, що їде попереду, а також менш активно перебудовуватися при русі на багатосмуговій дорозі.
Нагадаємо, Mercedes-Benz отримав дозвіл їздити на автопілоті в Німеччині першим за Tesla.