Tesla передбачила кілька режимів «агресивності» для свого режиму автопілота

Tesla передбачила кілька режимів «агресивності» для свого режиму автопілота

Зміна режимів допоможе не виділятися із загального потоку транспорту

Tesla передбачила кілька режимів «агресивності» для свого режиму автопілота
фото Tesla

Сучасні системи автоматичного керування транспортом часто зазнають критики, що машини на автопілоті поводяться неприродно обережно, вибиваючись із загального потоку і нерідко створюючи цим аварійні ситуації.

Tesla вирішила наблизити манеру роботи свого автопілота до реакцій людини, дозволяючи вибирати серед трьох профілів за рівнем агресивності.

Про таке нововведення повідомляє The Verge з посиланням на Not a Tesla App. Профілі роботи автоматики було закладено у комплекс FSD ще у жовтні минулого року.

Передбачено три режими: «Chill», «Average» та «Assertive». Вони визначають поведінку автоматики при перебудові на магістралі, збереженні дистанції до автомобіля, що їде попереду, а також специфіку подолання перехресть.

Зокрема, найбільш агресивний режим «Assertive» дозволяє електромобілю частіше перебудовуватися на багатосмугових дорогах, довше залишатися в крайній лівій смузі, проїжджати стоп-лінію без повної зупинки, а також проскакувати перехрестя при жовтому сигналі світлофора.

Відповідно, найсуворіший режим Chill не допускає перетину стоп-лінії без повної зупинки навіть при відсутності перешкод на інших напрямках, змушує підтримувати більшу відстань між своїм електромобілем і тим, що їде попереду, а також менш активно перебудовуватися при русі на багатосмуговій дорозі.

Нагадаємо, Mercedes-Benz отримав дозвіл їздити на автопілоті в Німеччині першим за Tesla.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло