Tesla передбачила кілька режимів «агресивності» для свого режиму автопілота
Зміна режимів допоможе не виділятися із загального потоку транспорту

Сучасні системи автоматичного керування транспортом часто зазнають критики, що машини на автопілоті поводяться неприродно обережно, вибиваючись із загального потоку і нерідко створюючи цим аварійні ситуації.
Tesla вирішила наблизити манеру роботи свого автопілота до реакцій людини, дозволяючи вибирати серед трьох профілів за рівнем агресивності.
Про таке нововведення повідомляє The Verge з посиланням на Not a Tesla App. Профілі роботи автоматики було закладено у комплекс FSD ще у жовтні минулого року.
Передбачено три режими: «Chill», «Average» та «Assertive». Вони визначають поведінку автоматики при перебудові на магістралі, збереженні дистанції до автомобіля, що їде попереду, а також специфіку подолання перехресть.
Зокрема, найбільш агресивний режим «Assertive» дозволяє електромобілю частіше перебудовуватися на багатосмугових дорогах, довше залишатися в крайній лівій смузі, проїжджати стоп-лінію без повної зупинки, а також проскакувати перехрестя при жовтому сигналі світлофора.
Відповідно, найсуворіший режим Chill не допускає перетину стоп-лінії без повної зупинки навіть при відсутності перешкод на інших напрямках, змушує підтримувати більшу відстань між своїм електромобілем і тим, що їде попереду, а також менш активно перебудовуватися при русі на багатосмуговій дорозі.
Нагадаємо, Mercedes-Benz отримав дозвіл їздити на автопілоті в Німеччині першим за Tesla.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].