Mercedes-Benz отримав дозвіл їздити на автопілоті в Німеччині першим за Tesla

Mercedes-Benz отримав дозвіл їздити на автопілоті в Німеччині першим за Tesla

Але їздити можна тільки по автобанах і не швидше 60 км/год

Mercedes-Benz отримав дозвіл їздити на автопілоті в Німеччині першим за Tesla
фото DR

Компанія Mercedes-Benz отримала дозвіл регулюючих органів на використання системи автономного керування на деяких дорогах Німеччини. І що важливо, раніше ніж Tesla, що можна вважати незаперечною перевагою на одному з найбільш конкурентних автомобільних ринків світу, пише 3DNews.

Mercedes-Benz у четвер заявила, що отримала дозвіл на розповсюдження свого пакета Drive Pilot – користувачі зможуть використовувати його під час руху німецькими автобанами, але тільки на швидкості до 60 км/год.

Drive Pilot була схвалена як система автономного керування третього рівня. Для порівняння, Tesla Autopilot відноситься до технологій другого рівня. Продукт Mercedes-Benz дозволить водіям прибирати руки з керма в неспішному транспортному потоці. Це має бути зручно під час руху у заторі.

Німецький автовиробник заявляє, що Drive Pilot дозволить водіям відволікатися від руху для виконання деяких другорядних дій, таких як розмови по аудіо або відеозв'язку, надсилання електронних листів, серфінг в інтернеті та навіть перегляд фільмів.

Mercedes-Benz отримала дозвіл на використання своєї системи автономного керування тільки в Німеччині, але заявила, що прагне отримати схвалення регулюючих органів і в інших країнах. Drive Pilot стане доступною для власників автомобілів S-Class та EQS з середини наступного року.

Додамо, що Tesla зіткнулася з проблемами зі своєю технологією допомоги водієві на європейському автомобільному ринку після того, як минулого року німецький суд заборонив компанії позиціонувати її як «автопілот», заявивши, що це слово вводить в оману споживачів щодо її можливостей.

Mercedes-Benz – не перший автовиробник, який пропонує систему автономного керування третього рівня в серійних автомобілях. Honda отримала схвалення японських регулюючих органів на використання такої системи в автомобілі Legend ще минулого року.

Нагадаємо, у Швейцарії посилки будуть доставляти автономні фургони без водія.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло