Mercedes-Benz отримав дозвіл їздити на автопілоті в Німеччині першим за Tesla
Але їздити можна тільки по автобанах і не швидше 60 км/год

Компанія Mercedes-Benz отримала дозвіл регулюючих органів на використання системи автономного керування на деяких дорогах Німеччини. І що важливо, раніше ніж Tesla, що можна вважати незаперечною перевагою на одному з найбільш конкурентних автомобільних ринків світу, пише 3DNews.
Mercedes-Benz у четвер заявила, що отримала дозвіл на розповсюдження свого пакета Drive Pilot – користувачі зможуть використовувати його під час руху німецькими автобанами, але тільки на швидкості до 60 км/год.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Drive Pilot була схвалена як система автономного керування третього рівня. Для порівняння, Tesla Autopilot відноситься до технологій другого рівня. Продукт Mercedes-Benz дозволить водіям прибирати руки з керма в неспішному транспортному потоці. Це має бути зручно під час руху у заторі.
Німецький автовиробник заявляє, що Drive Pilot дозволить водіям відволікатися від руху для виконання деяких другорядних дій, таких як розмови по аудіо або відеозв'язку, надсилання електронних листів, серфінг в інтернеті та навіть перегляд фільмів.
Mercedes-Benz отримала дозвіл на використання своєї системи автономного керування тільки в Німеччині, але заявила, що прагне отримати схвалення регулюючих органів і в інших країнах. Drive Pilot стане доступною для власників автомобілів S-Class та EQS з середини наступного року.
Додамо, що Tesla зіткнулася з проблемами зі своєю технологією допомоги водієві на європейському автомобільному ринку після того, як минулого року німецький суд заборонив компанії позиціонувати її як «автопілот», заявивши, що це слово вводить в оману споживачів щодо її можливостей.
Mercedes-Benz – не перший автовиробник, який пропонує систему автономного керування третього рівня в серійних автомобілях. Honda отримала схвалення японських регулюючих органів на використання такої системи в автомобілі Legend ще минулого року.
Нагадаємо, у Швейцарії посилки будуть доставляти автономні фургони без водія.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.