Челенджі з Viva Technology ще не закінчилися! У серії «Челендж з Reactor Monitor» ми вже розповідали про корпоративні запити від LVMH, La Poste Groupe та we are_, а також премії та конкурси для комнад.
Сьогодні представляємо корпоративний челендж, який вже став традиційним для VivaTech, – від телекомунікаційного гіганта Orange. Минулого року компанія шукала рішення в напрямках HR, зелених технологій та відзначала жінок-засновниць. Що вона очікує від команд зараз?
Orange Startup Challenges 2024
Ключова індустрія: Telecommunications.
Опис: Orange – один з провідних світових телекомунікаційних операторів з обсягом продажів у 43,5 млрд євро та 137 000 співробітниками по всьому світу. Група представлена в 26 країнах, її загальна клієнтська база становить близько 300 млн абонентів у всьому світі, у тому числі 251 млн клієнтів мобільного зв’язку та 25 млн клієнтів фіксованого широкосмугового зв’язку. На VivaTech 2024 корпорація шукає інноваційні рішення за такими напрямками:
1. Generative AI Challenge. Orange планує збільшити використання генеративного штучного інтелекту відповідно до свого стратегічного плану «Lead the future_». Компанія хоче застосовувати його у царинах маркетингу та дизайну, продуктів і послуг, а також в ІТ- та мережевих процесах. Ключові сфери для співпраці з інноваційними стартапами, які спеціалізуються на генеративному ШІ, у компанії розподілені по двох глобальних течіях:
Рішення мають бути інноваційними, зосередженими на маркетинговій або телекомунікаційній інфраструктурі та демонструвати суттєвий прогрес маркетингових послуг або роботи операційної інфраструктури завдяки використанню генеративного штучного інтелекту.
2. Cybersecurity Challenge. Orange є європейським лідером у сфері кібербезпеки та має понад 3000 кіберекспертів. Хоча ландшафт кіберзагроз виглядає мінливим, швидкоплинним і хаотичним, але ним керують системні сили. Чим краще зчитування цих сил, тим ефективніше запобігання, виявлення та реагування на кіберзагрози. Ключові сфери для співпраці з інноваційними стартапами, що спеціалізуються на кібербезпеці:
Рішення мають бути інноваційними, доступними для швидкої перевірки та потенційно комерційно успішними. Ключовим в оцінці для Orange Business є здатність команди виділитися серед конкурентів на своєму ринку.
Дедлайн: 9 лютого 2024 року.
Переваги для команд: участь переможців у відомих глобальних маркетингових і технологічних івентах, доступ до акселераторів Orange Fab France, експертна підтримка для оцінки можливостей співпраці з Orange та його клієнтами, знайомство з відповідними галузевими командами Orange та можливе партнерство у випадку взаємного інтересу.
Як взяти участь: Форма заявки розміщена на сайті Viva Technology, доступна для заповнення після реєстрації.